۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11532
  • 06 آذر 1389 - 7:37
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :

نوید ارزشی فنی ترین بازیکن لیگ نونهالان تکواندو پایتخت شد

هفته های سوم و چهارم لیگ پسران نونهال تکواندو پایتخت روز جمعه پنجم آذر ماه به مناسبت عید غدیر خم در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

هفته های سوم و چهارم لیگ پسران نونهال تکواندو پایتخت روز جمعه پنجم آذر ماه به مناسبت عید غدیر خم در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابت ها با حضور ۱۰ تیم انجام شد که در هفته سوم تیم علی ابن موسی الرضا ( ع ) بازی را با نتیجه ۱۰ بر صفر به دیناوین جنوبشرق واگذار کرد ، هوگوپوشان شهرداری اندیشه ۸ بر ۲ وگان را مغلوب کردند ، هیئت گلستان با نتیجه ۹ بر یک به تیم سرعت فیلتر باخت و تکواندوکاران آسفالت کردان ۸ بر ۲ هیئت اسلامشهر را شکست دادند.
در هفته چهارم هیئت تکواندو شمیرانات ۷ بر ۳ از سد تیم وگان گذشت ، تکواندوکاران هیئت گلستان بازی را با نتیجه ۷ بر ۳ به دیناوین جنوبشرق واگذار کردند ، هوگوپوشان شهرداری اندیشه ۶ بر ۴ آسفالت کردان را مغلوب کردن و نتیجه بازی بین تیم های فراز دماوند و هیئت اسلامشهر ۷ بر ۳ به نفع اسلامشهر شد.
ضمناً در دیدار معوقه هفته اول آسفالت کردان ۹ بر یک هیئت گلستان را مغلوب کرد.
در پایان از سوی کمیته برگزاری مسابقات دیناوین جنوبشرق فنی ترین تیم شد ، عنوان اخلاق را تیم وگان از آن خود نمود ، محمد صادق قنبری از تیم هیئت گلستان عنوان بهترین سرپرست را کسب کرد ، نوید ارزشی از تیم آسفالت کردان بهترین و پر امتیاز ترین بازیکن شد ، دامون ابوالقاسمی از تیم دیناوین جنوبشرق عنوان بهترین کوچ را کسب کرد و محمد محلوجی نشان بهترین قضاوت کننده را از آن خود نمود.
در راستای این رقابت ها هفته اول لیگ پسران نوجوان تکواندو پایتخت با  انجام یک دیدار تیمی صورت پذیرفت که طی آن مجتمع جوانه ۷ بر ۳ تیم هیئت اندیشه را برد.
لازم به ذکر است مسئولیت برگزاری این رقابت ها بر عهده مهدی خانی مدیر اجرایی لیگ تکواندو پسران بود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram