۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1763
  • 24 فروردین 1394 - 10:59
  • 184 بازدید
  • ارسال توسط :
ده پومسه رو ملی پوش تهرانی فردا به مصاف رقبای آسیایی  خود می روند

ده پومسه رو ملی پوش تهرانی فردا به مصاف رقبای آسیایی خود می روند

مسابقات تکواندوی قهرمانی پومسه نونهالان و نوجوانان، فردا (سه شنبه) آغاز و نه ملی پوش پومسه رو پایتخت به مصاف رقبای خود خواهند رفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، اولین دوره مسابقات پومسه نونهالان آسیا با حضور ۷۷ تکواندوکار از ۹ کشور و سومین دوره مسابقات پومسه نوجوانان آسیا با حضور ۱۳۰ […]

مسابقات تکواندوی قهرمانی پومسه نونهالان و نوجوانان، فردا (سه شنبه) آغاز و نه ملی پوش پومسه رو پایتخت به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، اولین دوره مسابقات پومسه نونهالان آسیا با حضور ۷۷ تکواندوکار از ۹ کشور و سومین دوره مسابقات پومسه نوجوانان آسیا با حضور ۱۳۰ تکواندوکار از ۱۳ کشور، فردا (سه شنبه) در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه برگزار می شود.
طبق برنامه مسابقات از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابتهای نوبت عصر و مرحله نیمه نهایی و فینال از ساعت ۱۴ تا ۱۸ دنبال می شود و ساعت ۲۰ نیز مراسم توزیع مدالها برگزار خواهد شد.
نه ملی پوش پایتخت نشین دربخش دختران رده سنی نونهالان ( مهسا غفوری ،راضیه آقایی و ریحانه عمرانی)و در بخش پسران (رضا نظری، محمدعلی عباس نژادیان و سپهر عبدی) و رده سنی نوجوانان ( علی سهرابی، کوشا بهاری، امیررضا مهربان و کوروش بختیار) برای کسب بهترین جایگاه قاره کهن فردا به مصاف رقبای آسیایی خودخواهند رفت .
لازم به ذکر است تیم ملی پومسه نونهالان و نوجوانان کشورمان با هدایت حسینعلی نظری از مربیان توانمند و شایسته استان تهران در جایگاه سرمربی و مجید نیری در جایگاه مربی در این دوره از رقابتها حضور خواهد داشت .
تیم ملی تکواندوی کشورمان در دومین دوره رقابتهای پومسه قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی “جاکارتا” اندونزی برگزار شد، در بخش پسران ۲ مدال طلا و یک نقره و در بخش دختران ۲ مدال طلا را بدست آورد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
•ساعت‌های ذکر شده در خبر به وقت محلی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram