۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 5001
  • 20 تیر 1394 - 10:37
  • 344 بازدید
  • ارسال توسط :
نفرات برتر مسابقه فرهنگی قرآن و حدیث معرفی شدند

نفرات برتر مسابقه فرهنگی قرآن و حدیث معرفی شدند

همزمان با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و شبهای قدر ، مسابقات فرهنگی قرآن و حدیث ویژه تکواندو کاران در سالن شهرک آزاد ی برگزار شد. به گزارش هیات تکواندو استان تهران ؛ همزمان با ماه نزول قرآن و در شبهای لیالی قدر، مسابقات قرائت ،حفظ حدیث و قرآن ویژه تکواندو کاران خردسال و […]

همزمان با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و شبهای قدر ، مسابقات فرهنگی قرآن و حدیث ویژه تکواندو کاران در سالن شهرک آزاد ی برگزار شد.
به گزارش هیات تکواندو استان تهران ؛
همزمان با ماه نزول قرآن و در شبهای لیالی قدر، مسابقات قرائت ،حفظ حدیث و قرآن ویژه تکواندو کاران خردسال و نونهال دختر و پسر(دوشنبه 15 تیر ماه) به میزبانی هیات تکواندو استان تهران و در سالن شهرک آزادی برگزار شد.
در این رقابت معنوی در بخش حفظ کلام الله مجید، دربخش پسران سهیل مصیر زاده ،بهزاد جوادی و پارسا صدری رتبه هاي اول تا سوم رده نونهالان را کسب کردند و در رده سنی خردسالان محمد رضا امین و ترابی حائز رتبه برتر شدند،در بخش حدیث نیز مهدی عبادی و صادق ردکا موفق به کسب مقام در این رقابتها شدند.
لازم به ذکر است دربخش حفظ کلام الله مجید ،در بخش دختران”پانیذ صفری،مهشید اسکندری و فاطمه نورمحمدی ” رتبه های نخست سه رده سنی خردسالان ،نونهالان و نوجوانان را کسب کردند،دربخش حدیث “هلنا محمودی،الناز خوش فطرت ،غزاله جابری و فاطمه سادات افتاده “حائزه رتبه برتر شدند و در قسمت قرائت نیز “فاطیما طارمی ،مهشید اسکندری،پانیذ صفری و غزاله جابری “موفق به کسب عنوان نخست شدند .
گفتنی است در حاشیه برگزاری این مسابقه فرهنگی، مراسم عزاداری مولای متقیان امام علی ( ع) و با حضور تکواندو کاران خردسال ،نونهال و نوجوان پسر پایتخت در سالن شهرک آزادی برگزارشد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram