۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1802
  • 25 فروردین 1394 - 9:58
  • 505 بازدید
  • ارسال توسط :
نعیمی: سکوی دوم را دوست نداریم / برای قهرمانی به تایپه آمده ایم

نعیمی: سکوی دوم را دوست نداریم / برای قهرمانی به تایپه آمده ایم

سرمربی شایسته و توانمند پایتخت نشین تیم ملی تکواندوی نونهالان گفت: ما باید از قهرمانی جهان خود دفاع کنیم و این مسئولیت ما را دو چندان می کند. از سکوی دوم هیچ خوشمان نمی آید. ماه ها است سخت ترین تمرینات را انجام می دهیم تا نتیجه بگیریم و قهرمان شویم. تیم ملی نونهالان پسر […]

سرمربی شایسته و توانمند پایتخت نشین تیم ملی تکواندوی نونهالان گفت: ما باید از قهرمانی جهان خود دفاع کنیم و این مسئولیت ما را دو چندان می کند. از سکوی دوم هیچ خوشمان نمی آید. ماه ها است سخت ترین تمرینات را انجام می دهیم تا نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.
تیم ملی نونهالان پسر که قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، از فردا (چهارشنبه) مبارزات خود را در نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهد کرد. حسینعلی نعیمی سرمربی تیم ملی در رابطه با شرایط ملی‌پوشان به سایت فدراسیون تکواندو گفت: شکر خدا در هر ۱۰ وزن بازیکنانمان شرایط بدنی و روحی – روانی خوبی دارند.
وی در رابطه با انتخابی‌های تیم ملی تصریح کرد: ۱۸۰ ورزشکار از بهترینهای تکواندوی ایران در انتخابی حضور پیدا کردند که ما پس از دو مرحله انتخابی؛ اعضای تیم‌ملی را معرفی کردیم. یک شیوه جدید نیز در انتخابی ها برگزار شد و افرادی که با قد ۱۸۰؛ علاقه مند به حضور در تیم ملی بودند، در اردو حضور پیدا کردند و اتفاقا یک نفر از آن ها انتخاب شد، در حالی که هیچ سابقه ملی ندارد.
سرمربی تیم ملی تکواندوی نونهالان با اشاره به اردوهای تکواندوکاران در خارج از تهران؛ اظهار داشت: اردویی در سر پل ذهاب و بوشهر داشتیم که در امر آمادگی بازیکنان و حضور در شرایط مختلف تمرینی بسیار تاثیرگذار بود.
نعیمی، حریفان آسیایی را سرسخت خواند و خاطرنشان کرد: کره‌جنوبی از حریفان اصلی ما به حساب می آید. چین تایپه هم از میزبانی خود استفاده خواهد کرد و کار همه تیم ها را دشوار می کند. نباید از تک چهره های برخی از کشورها هم به راحتی عبور کرد. در هر صورت ما باید از قهرمانی جهان خود دفاع کنیم و این مسئولیت مارا دو چندان می کند. از سکوی دوم خوشمان نمی آید. ماه‌ها است سخت ترین تمرینات را انجام می‌دهیم تا نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram