۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7666
  • 22 مهر 1394 - 11:14
  • 731 بازدید
  • ارسال توسط :
نعیمی؛میدان سختی است اما با جام قهرمانی برمیگردیم

نعیمی؛میدان سختی است اما با جام قهرمانی برمیگردیم

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان پسر استان تهران گفت:مسابقات قهرمانی کشور به واسطه حضور برترین های هر استان میدان سختی است و همه مدعی برای کسب قهرمانی اما تمام تلاش خود را برایی تصاحب جام بیست و ششم بکار خواهیم بست . حسینعلی نعیمی سرمربی تیم تکواندو نوجوانان پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور در گفتگو […]

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان پسر استان تهران گفت:مسابقات قهرمانی کشور به واسطه حضور برترین های هر استان میدان سختی است و همه مدعی برای کسب قهرمانی اما تمام تلاش خود را برایی تصاحب جام بیست و ششم بکار خواهیم بست .
حسینعلی نعیمی سرمربی تیم تکواندو نوجوانان پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت:بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر،از فردا پنجشنبه ۲۴ مهر به مدت دو روز به میزبانی هیات تکواندو استان اردبیل برگزار می شود.
وی در ادامه افزود :براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ورود تیم‌های امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴ است و وزنکشی اوزان فرد و همچنین قرعه کشی اوزان دهگانه و جلسه سرپرستان تیم‌ها نیز در همین روز و در محل خوابگاه انجام خواهد شد،مسابقات اوزان فرد (۴۵-، ۵۱-، ۵۹-، ۶۸- و ۷۸- کیلوگرم) فردا پنجشنبه (۲۳ مهرماه) و مسابقات اوزان زوج (۴۸-، ۵۵-، ۶۳-، ۷۳- و ۷۸+ کیلوگرم) روز جمعه (۲۴ مهرماه) برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان استان در ادامه بیان داشت: تیم تکواندو پایتخت متشکل از برترین های استان و طی چندین مرحله انتخابی برگزیده شدند و با توجه به تمرینات مستمر و انجام شده تمامی هوگوپوشان در شرایط بسیار مطلوب و آمادگی جسمانی و روحی خوبی به سر می برند .

7
وی در ادامه گفت:رقابتهای کشوری امسال به واسطه برگزاری با هوگوهای الکترونیکی نسبت به سال های گذ شته متفاوت است و از حساسیت بالای برخوردار است چراکه مبارزه با هوگوهای الکترونیکی قابل پیش بینی نیست و باید هوگوپوشان و مربیان تجربه کافی در این زمینه داشته باشند،خوشبختانه اکثر تکواندو کاران اعزامی استان به این رقابتها از بازیکنان لیگ کشوری هستند تجربه مبارزه با هوگوهای الکترونیکی را دارند و به طور حتم با ارائه مبارزاتی فنی و دقیق پیروز میدان می شوند و جام قهرمانی را به خانه خواهیم برد.
نعیمی در خصوص حریفان اصلی و مدعی قهرمانی در این مسابقات اظهار داشت :سال گذشته به واسطه میزبانی استان البرز،شرایط میزبانی در قهرمانی این تیم دخیل بود اما امسال این شرایط فرق می کند و فکر می کنم مدعیان اصلی تهران و جام بیست و ششم در بین استان های البرز ،مازندران و گیلان باشد .

8
وی ضمن تبریک به علی خلیلی سرپرست هیات تکواندو استان تهران و رییس هیات تکواندو نیروهای مسلح به جهت کسب ۹ نشان خوشرنگ بازیهای المپیک نظامیان جهان در ادامه اظهار داشت :اردوی تمرینی تیم استان در شرایط بسیار خوب و زیر نظر مربیان شایسته و فنی استان برگزار شد و خوشبختانه با توجه ویژه مسئولین توانستیم به آمادگی مطلوب برسیم که جا دارد از زحمات تک تک مسئولین و مربیان و تمامی عزیزانی که در طول برگزاری اردوها به تیم کمک کردند تشکر کنم و امیدوارم با کسب خوشرنگترین جام و مدال ها جوابگوی اعتماد و زحماتشان باشیم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram