۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 88
  • 01 بهمن 1387 - 2:01
  • 245 بازدید
  • ارسال توسط :

نظری:اگرحقم رانمی خوردندسکوی قهرمانی ازآن من بود

تکواندوکار 46 ساله ای که برای اولین بار تکواندو را در باشگاه آسیا ، تحت نظر استاد فتحی تجربه کرد امروز دارای دان 7 تکواندو و نائب قهرمان پومسه جهان است . وی از سال 70 تا 74 به عنوان دستیار استاد فتحی و مربی تیم حرفه ای فتح سپاه مشغول به فعالیت بود.از سال […]

تکواندوکار 46 ساله ای که برای اولین بار تکواندو را در باشگاه آسیا ، تحت نظر استاد فتحی تجربه کرد امروز دارای دان 7 تکواندو و نائب قهرمان پومسه جهان است .

وی از سال 70 تا 74 به عنوان دستیار استاد فتحی و مربی تیم حرفه ای فتح سپاه مشغول به فعالیت بود.از سال 77 به مدت 7 سال مسئولیت کمیته داوران فدراسیون را در دست گرفت و از سال 79رئیس کمیته داوران انجمن وزارت علوم شد. حسینعلی نظری که به غیر از پدری نمونه بودن تکواندوکاری برتر هم است در مورد خود بیشتر برای روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران توضیح داد:

 

نظری گفت :در حال حاضر هم به عنوان مسئول  کمیته مربیان فدراسیون تکواندو ، مربی و داور بین المللی مشغول فعالیت هستم . در مسابقات پومسه سال 2006 تیمی به اتفاق استیکی و برزگری در اولین دوره مسابقات جهانی مدال نقره جهان را کسب کردیم. در سال2007 برای دومین بار در تیم ملی حضور داشتم ودستیار کانگ هم بودم ،که در آن رقابتها مدال برنز را از آن خود کردم . در مسابفات جهانی 2008 هم که با بی عدالتی داوران مدال برنز نصیب من شد.                                                                     

 

دارنده مدال برنز جهان در مورد اجحاف حقش در مسابقات جهانی 2008 خاطر نشان کرد: پیش از اعزام پیش بینی می کردیم که ترکیه نسبت به کره میزبانی بدتری داشته باشد، آنها تمام تلاش خود را کردند تا جام نائب قهرمانی را در کشورشان نگه دارند؛اما ایران آنها را ناکام گذاشت .

 

وی ادامه داد: در روز اول مسابقات در حق من ، یعقوبی و بهاره قادریان بسیار اجحاف شد . بنده در مصاحبه هایی که در ترکیه داشتم این مسائل را  عنوان کردم . به طور کلی در هر دیدار 60 درصد داوران و 40 درصد پومسه کاران نقش دارند اما در این دوره از  مسابقات تکلیف از سوی داور مشخص می شد.

 

رئیس کمیته مربیان فدراسیون تکواندو تاکید کرد:البته تلاش پولادگر (رئیس فدراسیون)به عنوان ناظر مسابقات تا حدود زیادی از این مشکلات کاست . تکواندوکاران ایران از هر حیث شایسته قهرمانی هستند  اما این حواشی این اجازه را به آنها نمی دهد.

 

نظری با اشاره به اینکه سطح مسابقات نسبت به دو دوره گذشته بالاتر بوده تصریح کرد: اروپائی ها مثل گذشته پیشرفت قابل توجهی داشتند .آلمان، اسپانیا و حتی مصر درخشش خوبی داشتند، کره هم همانند گذاشته قدرتمند ظاهر شد البته این بار هم شاهد جانبداری داوران از کره و میزبان (ترکیه)بودیم .

 

دارنده مدال برنز جهان گفت:تیم ملی ایران در این سه سال پیشرفت چشمگیری داشته است که مسابقات لیگ در آن بسیار موثر بود. ما علاوه بر اردوهای داخلی نیازمند شرکت در مسابقات برون مرزی بیشتری هم هستیم. امسال بنده از نظر شرایط روحی و جسمانی بسیار ایده آل بودم و می خواستم رنگ مدالم را تغییر دهم .این شاخصه ایرانی هاست که از پس کارهای سخت بر آیند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram