۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 20798
  • 28 آبان 1395 - 14:47
  • 495 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست صمیمانه مسئولین هیات تکواندو شهرستان ورامین با فرماندار

نشست صمیمانه مسئولین هیات تکواندو شهرستان ورامین با فرماندار

  دکتر یوسفی  فرماندار شهرستان ورامین با حضور در دفتر هیات تکواندو این شهرستان با مسئولین و مربیان این هیات به گفتگو نشستند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ این نشست صمیمانه با حضور احمد خدایى رییس هیات تکواندو شهرستان ورامین ،على اکبرى دبیر ، ریحانه محمدى نایب رئیس بانوان  ضمن […]

 
دکتر یوسفی  فرماندار شهرستان ورامین با حضور در دفتر هیات تکواندو این شهرستان با مسئولین و مربیان این هیات به گفتگو نشستند .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
این نشست صمیمانه با حضور احمد خدایى رییس هیات تکواندو شهرستان ورامین ،على اکبرى دبیر ، ریحانه محمدى نایب رئیس بانوان  ضمن پاسخگویى به سوالات فرماندار این شهرستان ، ارائه آمار و اطلاعات به بیان برخى از مشکلات پرداختند و درخواست هاى خود را جهت پیشبرد اهداف هیئت تکواندو بیان نمودند.
جناب دکتر یوسفى فرماندار ورامین نیزخواستار توجه و حمایت از قهرمانان حال حاضر شهرستان به ویژه در بخش بانوان بود و طرح راه کار هایی جهت حل موانع مالی پیش رو هیئت صورت پذیرفت.
این جلسه روز چهارشنبه ٢۶ آبان ماه در محل هیئت تکواندو شهرستان ورامین با حضور فرماندار شهرستان ،مسئول امور بانوان فرماندارى ،مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان ، مسئولین هیئت تکواندو و تعدادى از کارکنان اداره ورزش برگزار گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram