۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7908
  • 25 مهر 1394 - 12:09
  • 449 بازدید
  • ارسال توسط :
نشان باارزش گرندپریکس منچستر در تصاحب امید عمیدی

نشان باارزش گرندپریکس منچستر در تصاحب امید عمیدی

امید عمیدی ملی پوش شایسته و توانمند استا تهران  با سه پیروزی ارزشمند در مسابقات گرندپریکس، مدال برنز این رقابتها را در وزن ۸۰+ کیلوگرم بدست آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در ادامه نخستین روز از مسابقات گرندپریکس منچستر، امید عمیدی با ۳ پیروزی و قبول شکست مقابل نماینده ازبکستان در […]

امید عمیدی ملی پوش شایسته و توانمند استا تهران  با سه پیروزی ارزشمند در مسابقات گرندپریکس، مدال برنز این رقابتها را در وزن ۸۰+ کیلوگرم بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

در ادامه نخستین روز از مسابقات گرندپریکس منچستر، امید عمیدی با ۳ پیروزی و قبول شکست مقابل نماینده ازبکستان در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۰+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

تکواندوکار شایسته پایتخت  در نخستین مبارزه خود در این رقابتها ابتدا “والکر وودزیچ” از آلمان را ۴ بر ۲ برد که حذف نماینده آلمان، دارنده مدال طلای گرندپریکس منچستر ۲۰۱۴ و برنز گرندپریکس ترکیه ۲۰۱۵ و نفر ششم رنکینگ المپیک، کمک بسیار زیادی به مردانی در رنکینگ المپیکی کرد.

عمیدی در ادامه به مصاف “ماهاما چو” رفت. نماینده انگلیس که در گرندپریکس منچستر ۲۰۱۳ طلا گرفته و در سال ۲۰۱۴ در مسابقات گرندپریکس موفق به کسب یک نقره و یک برنز شده بود. در رنکینگ المپیکی یک پله پایین تر از مردانی و نفر هشتم رنکینگ المپیکی سنگین وزنان است. او به امتیاز کامل این مسابقه برای قطعی شدن حضورش در فینال مسابقات گرندپریکس مکزیک و همچنین کم شدن فاصله امتیازش با مردانی نیاز داشت اما در نهایت ۱۳ بر ۸ به عمیدی باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

امید عمیدی، تکواندوکار شایسته کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها نیز در یک مبارزه بسیار سخت ۱۴ بر ۷ “رادیک ایساو” از آذربایجان (قهرمان جهان و قهرمان بازیهای اروپایی ۲۰۱۵) را از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، برابر “دیمیتری شوکین” از ازبکستان (قهرمان جهان در سال ۲۰۱۵) ۹ بر ۵ متوقف شد و به مدال ارزشمند برنز دست یافت.

عمیدی با این مدال، ۱۴٫۴ امتیاز به اندوخته هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

این دوره از رقابتها با حضور ۲۲۷ تکواندوکار مطرح جهان از ۵۶ کشور به مدت ۳ روز در منچستر انگلیس پیگیری می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram