۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15479
  • 31 فروردین 1395 - 15:20
  • 369 بازدید
  • ارسال توسط :
ناهید کیانی در جایگاه سوم قاره کهن ایستاد

ناهید کیانی در جایگاه سوم قاره کهن ایستاد

ناهید کیانی تکواندوکار توانمند و شایسته پایتخت  با کسب ۲ پیروزی و یک باخت مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را بدست آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ دومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی با حضور ۲۳۹ تکواندوکار از ۳۱ کشور در شهر “مانیلا” فیلیپین در حال برگزاری […]

ناهید کیانی تکواندوکار توانمند و شایسته پایتخت  با کسب ۲ پیروزی و یک باخت مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را بدست آورد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

دومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی با حضور ۲۳۹ تکواندوکار از ۳۱ کشور در شهر “مانیلا” فیلیپین در حال برگزاری است که ناهید کیانی تکواندوکار وزن اولی کشورمان موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شد.
کیانی دختر شایسته پایتخت برای کسب این مدال، ابتدا «اما الاداله» از اردن را با نتیجه ۹ بر ۳ برد، سپس «مریم یاسمین» از پاکستان را ۱۲ بر ۳ شکست داد اما در مرحله نیمه‌نهایی ۴ بر یک نتیجه را به «کایکی لیو» از چین واگذار کرد و بر سکوی سوم ایستاد.


بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴ امتیاز در رنکینگ جهانی و المپیکی تعلق خواهد گرفت.
این دوره از رقابت‌ها از دیروز (دوشنبه) آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram