۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7515
  • 17 مهر 1394 - 12:23
  • 533 بازدید
  • ارسال توسط :
ناهید کیانی بر سکوی نایب قهرمانی المپیک نظامیان جهان

ناهید کیانی بر سکوی نایب قهرمانی المپیک نظامیان جهان

ناهید کیانی، تکواندوکار شایسته و  توانمند استان تهران در وزن ۴۶- کیلوگرم ، در اولین روز از مسابقات تکواندو در المپیک نظامیان جهان، در راند طلایی نتیجه را به تکواندوکار برزیل، دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۵ واگذار کرد و مدال نقره را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ […]

ناهید کیانی، تکواندوکار شایسته و  توانمند استان تهران در وزن ۴۶- کیلوگرم ، در اولین روز از مسابقات تکواندو در المپیک نظامیان جهان، در راند طلایی نتیجه را به تکواندوکار برزیل، دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۵ واگذار کرد و مدال نقره را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک نظامیان جهان (سیزم) از صبح  (پنجشنبه) آغاز شده است و ناهید کیانی دختر شایسته و توانمند استان تهران توانست در نخستین روز این رقابتها  بر سکوی نایب قهرمان قرار بگیرد.
تکواندوکار کم سن و سال تیم ملی کشورمان که اولین سابقه حضورش در رده سنی بزرگسالان را تجربه می کرد، در ابتدا “هووا یونگ” از کانادا را ۱۱ بر ۷ برد و به دور دوم راه یافت.
کیانی در مرحله دوم، باید با برنده دیدار چین و مغولستان مبارزه می کرد که این دو تکواندوکار هیچ کدام در شیاپ چانگ حاضر نشدند و در نهایت کیانی در مرحله نیمه نهایی نیز بعنوان نفر برنده مبارزه اعلام شد و به فینال راه یافت.
او در فینال رقابتهای وزن ۴۶- کیلوگرم زنان، رو در روی “ایریش سیلوا” از برزیل قرار گرفت، اما برابر این تکواندوکار با تجربه در راند طلایی متوقف شد و مدال نقره را بدست آورد.
نماینده برزیل مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۵ و همچنین مدال طلای بازیهای پان امریکا در سال ۲۰۱۴ را در کارنامه داشت.
این دوره از مسابقات که دارای گرید ۲ المپیکی (G2) است، با حضور ۲۲۹ تکواندوکار از ۴۳ کشور به مدت ۳ روز به میزبانی شهر “مونگ یونگ” کره جنوبی برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram