۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 24507
  • 27 اردیبهشت 1396 - 9:48
  • 525 بازدید
  • ارسال توسط :
ناهید کیانی اولین طلای تکواندو ایران را بر گردن آویخت

ناهید کیانی اولین طلای تکواندو ایران را بر گردن آویخت

ناهید کیانی دخترشایسته و توانمند استان تهران  موفق شد در فینال وزن ۵۳- کیلوگرم با شکست نماینده ترکیه (۸ بر۵) به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛نخستین روز از چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در بخش “تکواندو”  صبح روز گذشته (سه شنبه) با حضور […]

ناهید کیانی دخترشایسته و توانمند استان تهران  موفق شد در فینال وزن ۵۳- کیلوگرم با شکست نماینده ترکیه (۸ بر۵) به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛نخستین روز از چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در بخش “تکواندو”  صبح روز گذشته (سه شنبه) با حضور ۱۶۶ تکواندوکار از ۲۳ کشور در سالن ورزشی “باکو آذربایجان آغاز شد.
هوگوپوش شایسته پایتخت در اولین مبارزه خود رو در روی «تالین هامیدی» از اردن دارنده دو مدال برنز قهرمانی آسیا قرار گرفت و با نتیجه ۱۲ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. ناهید در دومین گام «رهما بن علی» تکواندوکار تونسی که ۳ مدال نقره قهرمانی آفریقا و یک برنز قهرمانی جهان نوجوانان را در کارنامه دارد (۱۴ بر۵) از پیش رو برداشت.
کیانی در فینال این رقابت‌ها با «ظلیها آگریس» از ترکیه دارنده دو مدال برنز قهرمانی اروپا دیدار کرد و با پیروزی و نتیجه ۸ بر ۵ توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

 

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram