۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه » گزارش
  • شناسه : 26513
  • 01 شهریور 1396 - 20:59
  • 339 بازدید
  • ارسال توسط :
میر حسینی در جایگاه سوم جهان ایستاد

میر حسینی در جایگاه سوم جهان ایستاد

ملیکا میرحسینی تکواندوکار شایسته استان تهران در بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ نشان برنز این رقابتها را بدست آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ با حضور ۷۶۳۹ ورزشکار از ۱۴۲ کشور جهان و در ۲۱ رشته ورزشی از روز جمعه – ۲۷ […]

ملیکا میرحسینی تکواندوکار شایسته استان تهران در بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ نشان برنز این رقابتها را بدست آورد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ با حضور ۷۶۳۹ ورزشکار از ۱۴۲ کشور جهان و در ۲۱ رشته ورزشی از روز جمعه – ۲۷ مردادماه به مدت ۱۳ روز در “چین تایپه” تایوان در حال برگزاری است که ملیکا میرحسینی نماینده کشورمان در وزن ششم موفق شد مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب نماید.
تکواندوکار وزن ۶۷- کیلوگرم کشورمان در گام نخست «یولیا میوتس» روس را ۱۱ بر ۸ شکست داد، در دیدار دوم با آنیکا گودل از لهستان مبارزه داشت که با انصراف نماینده این کشور راهی مرحله سوم شد.
میرحسینی در سومین مبارزه به مصاف «چن چنگ» از چین رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. او در مرحله نیمه نهایی رو در روی «چیا چوآنگ» از چین تایپه قهرمان جهان ۲۰۱۵، نایب قهرمان جهان ۲۰۱۳، قهرمان آسیا ۲۰۱۶ و ۲۰۱۴، برنزبازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۰ قرار گرفت و با قبول شکست (۱۰ بر ۴) برابر این هوگوپوش به مدال برنز رسید.
هدایت نماینده کشورمان در این رقابت‌ها برعهده ندا زارع به عنوان سرمربی است.
گفتنی است؛ این رقابت‌های G2 است که به نفر اول ۲۰ امتیاز، نفر دوم ۱۲ امتیاز و نفرات سوم ۷٫۲۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram