۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15658
  • 14 اردیبهشت 1395 - 21:05
  • 357 بازدید
  • ارسال توسط :
میرزاآقابیک: ایجاد انگیزه در روابط عمومی ها، موجب ارتقاءسطح ورزش تهران می شود

میرزاآقابیک: ایجاد انگیزه در روابط عمومی ها، موجب ارتقاءسطح ورزش تهران می شود

به منظور همفکری، تبادل نظر وارائه ارزیابی مستندات روابط عمومی هیات ها، حوزه ها و ادارت ورزش و جوانان استان تهران، جلسه ای امروز سه شنبه با حضور اعضای شورای روابط عمومی ورزش تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛  در این جلسه که در حضور میرزاآقابیک معاون توسعه امور […]

به منظور همفکری، تبادل نظر وارائه ارزیابی مستندات روابط عمومی هیات ها، حوزه ها و ادارت ورزش و جوانان استان تهران، جلسه ای امروز سه شنبه با حضور اعضای شورای روابط عمومی ورزش تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛  در این جلسه که در حضور میرزاآقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل، رحیمی پور، کاظمی، موسوی، فرهادلو، شیرازی، دارا، مردانی، رضایی، شکوری، آقازاده و بهرامی برگزار گردید، پیام نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی، ضمن ارائه گزارشی ازروند ارزیابی روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیات های ورزشی گفت: تهران باید دیده شود و این کار با تلاش ویژه روابط عمومی ها و کارشناسان این حوزه امکان پذیر خواهد بود.
وی افزود: وظیفه اداره کل ایجاد شیوه مناسب و انگیزه لازم برای تحقق این مهم است که با برگزاری پنجمین مراسم معرفی برترین ها امیدواریم در توانمند شدن روابط عمومی ها و ارتقاء سطح کیفی عملکرد آنها نتیجه خوبی حاصل شود.
نظر بر هم پوشانی بین روابط عمومی و محیط زیست تاکید و تصریح کرد: نیروهای روابط عمومی می توانند مبلغین خوبی برای محیط زیست باشند. در نظر داریم روز گرامیداشت روابط عمومی ها یک نوع تعامل جدی را در این زمینه در حوزه فعالیت روابط عمومی و محیط زیست ایجاد نمائیم.
در ادامه این نشست معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن قدردانی از روابط عمومی اداره کل و مسئولان روابط عمومی درحوزه، شهرستان ها و هیئت ها گفت: ایجاد انگیزه در روابط عمومی ها، موجب ارتقاءسطح ورزش تهران می شود.
وی افزود: روابط عمومی ها جهادگر و سنگرساز بی سنگر هستند، به همین منظور در نظر داریم بیشتر از ۳۰% درصد از شاخص ارزیابی هیات ها را به روابط عمومی هیات ها اختصاص دهیم.
میرزاآقابیک تاکید کرد: اگر هیات های ورزشی در بخش روابط عمومی فعال شوند، به نفع جامعه ورزش کشور است و می توان آمار دقیقی را در حوزه ورزش تهران به خوبی استخراج و منتشر نمائیم.
وی افزود: از تولید خبر باز نمانید، غفلت از خبر باعث دوری و دلسردی ورزشکاران خواهد شد. مجموعه هیات ها، باید به توانمندی در تولید اخبار خصوصاً اخبار قهرمانی ها برسند.
میرزاآقابیک اضافه کرد: اگر اخبار جمع و گزارش شود، دو ماه جمع بندی ورزش استان تهران با کل ایران برابری خواهد کرد.
در ادامه از اعضای شورای روابط عمومی به بیان مشکلات، نحوه ارزیابی و ارائه مستندات پرداختند و دیدگاه های خود را در مورد برنامه ریزی مراسم تجلیل از روابط عمومی های ادارات و هیات های ورزشی مطرح کردند.
گفتنی است مراسم تجلیل از روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیات های ورزشی، روز ۲۵ اردیبهشت ماه سالجاری و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ، استانداری و فرمانداری تهران در سالن همایش اداره کل برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram