۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 42927
  • 24 تیر 1398 - 12:37
  • 329 بازدید
  • ارسال توسط :
میرحسینی به نشان برنز یونیورسیاد رسید
سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2019 – ایتالیا؛

میرحسینی به نشان برنز یونیورسیاد رسید

ملیکا میرحسینی تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان موفق شد عنوان سومی سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد را کسب نماید. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ با حضور بیش از ۶۰۰۰ ورزشکار از ۱۲۷ کشور جهاندر “ناپل” ایتالیا برگزار شد.. ملیکا میرحسینی تکواندو کار شایسته استان تهران  در نخستین گام […]

ملیکا میرحسینی تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان موفق شد عنوان سومی سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ با حضور بیش از ۶۰۰۰ ورزشکار از ۱۲۷ کشور جهاندر “ناپل” ایتالیا برگزار شد..

ملیکا میرحسینی تکواندو کار شایسته استان تهران  در نخستین گام برابر «مارینه» از اتریش ۷ بر ۶ به برتری رسید؛ سپس «سسیلیا کاسترو» از اسپانیا را ۷ بر ۳ شکست داد.

ملیکا در ادامه «تینگ هسیا» از چین تایپه را ۱۴ بر ۹ از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی در حالیکه تا پایان راند دوم جلو بود در راند سوم نتیجه را به «دوهی یون» از کره جنوبی ۱۳ بر ۵ واگذار کرد و بر سکوی سومی این دوره از رقابت‌ها ایستاد..

گفتنی است؛ این مسابقات ۲G می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰،‌ ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram