۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7921
  • 25 مهر 1394 - 15:43
  • 622 بازدید
  • ارسال توسط :
مژگان زاد محمد دومین طلا پایتخت را دشت کرد

مژگان زاد محمد دومین طلا پایتخت را دشت کرد

در پایان نخستین روز از رقابتهای قهرمانی کشور،مژگان زاد محمد  تکواندو کار وزن پنجم استان تهران توانست با شکست حریف البرزی خود ،نشان زرین طلای این رقابتها را بدست آورد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیستمین دوره رقابتهای قهر مانی نوجوانان دختر کشور، صبح امروز شنبه 25 مهر ماه با […]

در پایان نخستین روز از رقابتهای قهرمانی کشور،مژگان زاد محمد  تکواندو کار وزن پنجم استان تهران توانست با شکست حریف البرزی خود ،نشان زرین طلای این رقابتها را بدست آورد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

بیستمین دوره رقابتهای قهر مانی نوجوانان دختر کشور، صبح امروز شنبه 25 مهر ماه با برگزاری رقابتهای اوزان فرد درسالن 6000 نفری سالن رضا زاده برگزار شد .

مژگان زاد محمد در نخستین مبارزه خود معصومه معصومی از استان زنجان را با نتیجه ۱۴ بر صفر شکست داد ،در مرحله یک هشتم نهایی مهرانه شهبا از کرمان را با نتیجه ۱۲ بر صفر مغلوب کرد و در یک چهارم نهایی حریفی از یزد را با نتیجه ۱ بر ۲ شکست داد و در نیمه نهایی نگین عدالت نیا از سمنان را ۶بر ۲ شکست داد .

 

IMG_6637

در فینال این رقابتها ،مژگان زاد محمد  به مصاف مریم ریاضی  از استان البرز رفت و با نتیجه 5 بر2 حریف البرزی خود را از پیش رو برداشت و توانست در جایگاه نخست کشور بایستد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram