۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15580
  • 10 اردیبهشت 1395 - 10:11
  • 311 بازدید
  • ارسال توسط :
مهیمن: کارت شناسایی برای حضور در آزمون الزامی است

مهیمن: کارت شناسایی برای حضور در آزمون الزامی است

رییس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو خبر داد: اولین دوره آزمون دان ۲ کمربند قرمز و مشکی در دو گروه مردان و زنان، ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد. سعید مهیمن رییس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو، در رابطه با آزمون‌های سال قبل تکواندو گفت: در سال ۹۴ از ۳۸۳۱۵ نفر آزمون گرفته شد که کلیه […]

رییس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو خبر داد: اولین دوره آزمون دان ۲ کمربند قرمز و مشکی در دو گروه مردان و زنان، ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

سعید مهیمن رییس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو، در رابطه با آزمون‌های سال قبل تکواندو گفت: در سال ۹۴ از ۳۸۳۱۵ نفر آزمون گرفته شد که کلیه برنامه ها در زمان تعیین شده برگزار شد، جز یک مورد که همزمان با برگزاری انتخابات مجلس بود. در سال گذشته ۲۹ مورد آزمون را برگزار کردیم که آزمون ها به این صورت بود: ۶ آزمون مردان با کمربند قرمز دان ۲، ۶ آزمون زنان کمربند قرمز دان ۲، شش آزمون دان ۳ و ۴ در ۱۲ استان، ۶ آزمون زنان در ۶ استان، ۳ آزمون دان ۵ و ۶ کمربند مشکی مردان و ۲ آزمون دان ۸ آقایان.

وی در خصوص کلاس آموزش روش نوین تصریح کرد: کلاسهای آموزش روش نوین، ۲۱ فروردین ماه با حضور یکصد نفر و کلیه مسئولین کمیته های آقایان و بانوان کشور و نمایندگان اعزامی از هیات تکواندو برگزار شد و توضیحات لازم به مسئولین آزمون داده شد تا با روش‌ها آشنا شده و با حضور ممتحنین استان خودشان، آزمون را برگزار کنند. نمایندگان هر دوره آزمون توسط فدراسیون تکواندو انتخاب و با توجه به مسافت تا محل برگزاری آزمون اعزام می‌شوند. انتخاب شرکت کنندگان بر عهده هیات استان بوده و ثبت نام آنها بر اساس آمار بدست آمده از سیستم بانک اطلاعات فدراسیون است.

رییس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو در ادامه افزود: اولین دوره آزمون دان ۲ کمربند قرمز و مشکی در دو گروه آقایان و بانوان ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد و برای سال جدید آزمون ها به صورت شماره‌گذاری شرکت کنندگان و با ارائه کارت شناسایی ملی برگزار می‌گردد و میزان قبولی و مردودی در هر دوره گرفته می‌شود و بهترین مربی مورد تشویق قرار می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram