۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 5503
  • 06 مرداد 1394 - 12:32
  • 343 بازدید
  • ارسال توسط :
مهر علی :جواب اعتماد کادر فنی را در موجو می دهم

مهر علی :جواب اعتماد کادر فنی را در موجو می دهم

تکواندوکار وزن ده تیم ملی نونهالان کشورمان گفت :برای کسب خوشرنگترین مدال مسابقات جهانی موجو  در اولین حضورم در رقابتهای بین المللی تمام تلاش خود را بکار خواهم بست . نیما مهر علی هوگوپوش شایسته استان تهران و تکواندوکار وزن دهمی  کشورمان در مسابقات جهانی است که  به نسبت سایر هم تیمی هایش از تجربه […]

تکواندوکار وزن ده تیم ملی نونهالان کشورمان گفت :برای کسب خوشرنگترین مدال مسابقات جهانی موجو  در اولین حضورم در رقابتهای بین المللی تمام تلاش خود را بکار خواهم بست .

نیما مهر علی هوگوپوش شایسته استان تهران و تکواندوکار وزن دهمی  کشورمان در مسابقات جهانی است که  به نسبت سایر هم تیمی هایش از تجربه کمتری برخوردار است اما تلاش می کند تا در اولین سابقه حضورش در این رویداد مهم خوش رنگترین مدال ممکن را به نام خود ثبت کند در گفتگو  با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان داشت ؛حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی  یکی از اهداف ورزشی من بود. در یکسال اخیر هم تمام تلاشم راکردم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. خوشحالم که کادرفنی به من اعتماد کرد و حالا می خواهم با کسب مدال  بر روی شیابچانگ موجو جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

مهر علی در ادامه افزود : این روزها شرایط خوبی دارم، تمرینات خوب و مستمری  را در اردو ی تیم ملی داریم و  طبق برنامه ریزی تا شروع مسابقات به اوج آمادگی خواهم رسید تا بهترین عملکرد را در موجو داشته باشم.

ملی پوش شایسته پایتخت در خصوص انتخابش دراردوی تیم ملی نونهالان گفت :پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات استانی و کشوری ،در رقابتهای انتخابی تیم ملی نیر توانستم از سد مدعیان این وزن بگزرم و جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنم بسیار خوشحالم که توانستم نتیجه ماه ها تلاش شبانه روزی خود را کسب کنم .

وی در پایان اظهار داشت :مسابقات جهانی رویداد بسیار بزرگی است و همه تکواندوکاران می خواهند بهترین نتیجه را در این رقابتها کسب کنند. من  اولین تجربه حضور  مسابقات بین المللی  خود را بر روی شیابچانگ موجو تجربه خواهم کرد و نسبت به همه بازیکنان کم تجربه تر هستم ، می خواهم در این رقابتها با کسب مدال جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

entekhabi nonahalan pesar94 (8)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram