۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 49255
  • 23 آذر 1399 - 10:06
  • 414 بازدید
  • ارسال توسط :
مهربان به مدال برنز جهان رسید
مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه 2020؛

مهربان به مدال برنز جهان رسید

در پایان مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۰ ، امیررضا مهربان نماینده شایسته پایتخت توانست عنوان سومی را به نام خود ثبت نماید. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۰ با حضور ۴۰۱ شرکت کننده از ۷۹ کشور در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی از روز ۲۶آبان‌ماه […]

در پایان مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۰ ، امیررضا مهربان نماینده شایسته پایتخت توانست عنوان سومی را به نام خود ثبت نماید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۰ با حضور ۴۰۱ شرکت کننده از ۷۹ کشور در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی از روز ۲۶آبان‌ماه تا ۲۵ آذرماه به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

قضاوت مرحله فینال رقابت‌های بخش استاندارد رده‌سنی ۱۸ تا ۳۰ سال گروه مردان به صورت زنده پیگیری گردید و امیررضا مهربان توانست با ۷٫۳۰ امتیاز عنوان سومی جهان را کسب کند.

در این رده سنی نماینده کره‌جنوبی با ۷٫۶۱ امتیاز به مدال طلا رسید، پومسه‌رو آمریکا با ۷٫۳۳ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد؛ نماینده ترکیه نیز با ۷٫۲۵ امتیاز مشترکا با ایران سوم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram