۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8770
  • 15 آذر 1394 - 12:39
  • 906 بازدید
  • ارسال توسط :
مهدی کاشانیان :بیش از هشت دوره آموزشی در سطح استان برگزار می شود

مهدی کاشانیان :بیش از هشت دوره آموزشی در سطح استان برگزار می شود

مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان تهران از برگزاری بیش از هشت دوره آموزش داوری و مربیگری در سطح استان و روزهای پر از کار و ترافیک کمیته آموزش در سه ماهه سوم و چهارم پایتخت خبر داد . مهدی کاشانیان مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات بیان […]

مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان تهران از برگزاری بیش از هشت دوره آموزش داوری و مربیگری در سطح استان و روزهای پر از کار و ترافیک کمیته آموزش در سه ماهه سوم و چهارم پایتخت خبر داد .
مهدی کاشانیان مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت :براساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و طی مکاتبات صورت گرفته،توانستیم در جهت رشد و ارتقاء درجه و دانش مربیان و داوران پایتخت نشین دوره های آموزشی تئوری و عملی در سطوح مختلف را در سال جاری برگزار نماییم .
وی در ادامه بیان داشت: دوره های اموزشی پایتخت در سال 94 با کلاس داوری درجه دو کیوروگی کشوری در دو بخش بانوان و آقایان و با حضور 80 داور درجه سه در سالن ورزشی کبکانیان آغاز شد،با توجه به استقبال متقاضیان شرکت کننده در بخش بانوان و جا ماندن داوران تهرانی با هماهنگی فدراسیون توانستیم میزبان دومین دوره کلاس آموزش داوری درجه دو کیوروگی در این بخش باشیم که خوشبختانه دوره های آموزش داوری به نحو احسن و در سطح مطلوبی برگزار گردید .
کاشانیان گفت: با توجه به نیاز و تقاضای تکواندو کاران و مربیان استان دوره های مربیگری تئوری و عملی را در درجات سه ،دو یک را با موافقت فدراسیون در نظر گرفتیم که اولین کلاس آموزش مربیگری را با دوره تئوری مربیگری درجه سه بانوان و آقایان با حضور 55 تکواندو کار در سطح استانی برگزار نمودیم .
وی درادامه افزود:دوره مربیگری تئوری درجه دو و سه در دو بخش آقایان و بانوان از فردا دوشنبه 16 آذر ماه به مدت سه روز در سالن سرای محله شهران برگزار خواهدشد که با اتمام این دوره آموزشی و براساس اعلام کمیته اموزش فدراسیون دوره های عملی مربیگری از اواخر آذر ماه استارت خواهد خورد .
مسئول کمیته آموزش در خصوص برنامه زمانبندی دوره های آموزش عملی مربیگری بیان کرد :دوره عملی مربیگری درجه سه بانوان از مورخ 28 آذر ماه لغایت چهار دی ماه ،دوره عملی مربیگری درجه سه مردان از 5 لغایت 11 دی ماه ،کلاس مربیگری عملی درجه دو بانوان از 12 الی 18 دی ماه و در بخش آقایان 19 الی 25 دی ماه در محل خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد .
کاشانیان با اشاره به این موضوع که با دوره داوری درجه یک کیوروگی استانی نیز موافقت شده است در ادامه بیان کرد :طبق موافقت کمیته آموزش فدراسیون تکواندو دوره داوری درجه یک کیوروگی در دو بخش بانوان و آقایان در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و متقاضیان شرکت کننده می بایست جهت ثبت نام در این دوره آموزشی اقدام نمایند که برهمین اساس شروع ثبت نام دربخش بانوان از 29 آذر ماه لغایت 19 دی ماه و در بخش اقایان 6 لغایت 26 دی ماه می باشد .

مسئول کمیته آموزش تکواندو پایتخت در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات و حمایت مسئولین تکواندو پایتخت در جهت برگزاری هر چه بهتر دورهای اموزشی اذعان داشت :به طور حتم برگزاری کلاس های آموزشی در ارتقاء سطح فنی مربیان و داوران در جهت پیشبرد و توسعه تکواندو پایتخت مثمر ثمر می باشد و کمک قابل توجهی به تکواندو استان تهران خواهد کرد امیدورام با برگزاری دوره های آموزشی مناسب و با کیفیت میزبان خوبی برای هنرجویان خود باشیم و در پایان این دوره ها بتوانیم به آنچه که مد نظرمان هست برسیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram