۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار مهم » ارشیو کل اخبار » گزارش » گزارش » گفتگو
  • شناسه : 19000
  • 02 شهریور 1395 - 15:15
  • 315 بازدید
  • ارسال توسط :
منتظری: مسابقات هان‌مادانگ جذابیت بالایی دارد

منتظری: مسابقات هان‌مادانگ جذابیت بالایی دارد

مربی تیم‌ هان‌مادانگ گفت: امسال هفتمین سال حضورم در مسابقات جهانی بود و نزدیک به ۶ هزارنفر تکواندوکار برای شرکت در این رقابت‌ها حضور داشتند که همین موضوع نشان‌دهنده طرفداران این بخش از تکواندو است. بهنام منتظری مربی تیم هان‌مادانگ ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶ کره جنوبی و از قهرمانان ارزنده استان تهران  در […]

مربی تیم‌ هان‌مادانگ گفت: امسال هفتمین سال حضورم در مسابقات جهانی بود و نزدیک به ۶ هزارنفر تکواندوکار برای شرکت در این رقابت‌ها حضور داشتند که همین موضوع نشان‌دهنده طرفداران این بخش از تکواندو است.

بهنام منتظری مربی تیم هان‌مادانگ ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶ کره جنوبی و از قهرمانان ارزنده استان تهران  در خصوص سطح برگزاری این دوره از رقابت‌ها گفت: هرساله کیفیت مسابقات جهانی هان‌مادانگ افزایش پیدا می‌کند، در این دوره نزدیک به ۶هزار تکواندوکار از ۶۲ کشور با یکدیگر رقابت کردند که نشان دهنده طرفداران زیاد و جذابیت بالای این بخش از تکواندو می‌باشد. به طور مثال تیم‌هایی مثل مالزی که برای مسابقات نفرات کمی را اعزام می‌کردند امسال بیش از ۳۰ ورزشکار در اختیار داشتند.

وی تصریح کرد: سال ۲۰۱۰ که اولین دوره حضور من در مسابقات جهانی هان‌مادانگ بود با ۱۵ ورزشکار حضور داشتیم اما امسال که هم بعنوان مربی و هم بعنوان بازیکن در کنار تیم بودم، با۳۰ تکواندوکار در این رقابت‌ها شرکت کردیم. واقعا از هان‌مادانگ استقبال خوبی شده است که همین به پیشرفت این رشته از تکواندو کمک کرده است. مطمئن هستم در آینده اتفاقات خیلی خوب و بهتری برای هان‌مادانگ رقم بخورد.

منتظری در ادامه افزود: در مسابقات جهانی ۲۰۱۶، تیم‌ها در همه بخش‌ها شرکت کننده داشتند و بخشی نبود که مسابقات آن در سطح پایینی برگزار شود فقط در بخش قدرتی و در رده سنی بالای ۶۰ سال به دلیل شرایط سنی تعداد شرکت‌کنندگان کم بود اما در باقی گروه‌ها، رقابت میان ۳۰ تا ۴۰ ورزشکار انجام ‌شد.

مربی تیم‌ هان‌مادانگ کشورمان در پاسخ به این سوال که نتایج تیم ایران در این دوره از مسابقات جهانی همان‌طور که پیش بینی می‌کردید، بود؟ اظهار داشت: تیم ایران، ۲۶ مدال کسب کرد که قبل از اعزام و صحبتی که با کادر فنی داشتیم، بین ۲۰ تا ۲۲ مدال را پیش‌بینی کرده بودیم که خدا را شکر توانستیم ۲۶ مدال را کسب کنیم. هان مادانگ در ایران، در این‌ سال‌ها در بخش‌های مختلف پا به پای نمایندگان کره‌جنوبی حرکت کرده است. در بخش شکستن اجسام توانستیم رکورد جهانی را ارتقا دهیم که در سایت رکورد‌ها ثبت شده است. به نظرم تیم ما باید در بخش نمایش خیلی بیشتر کار کند اما در بخش قدرتی و شکستن اجسام ما موفق عمل کردیم و توانستیم از دیگر رقبایمان پیشی بگیریم.

منتظری در رابطه با تعداد نفرات تیم هان مادانگ ایران در رقابت‌های جهانی، افزود: سعی داریم یک ساماندهی اساسی انجام دهیم تا بتوانیم مسابقات کشوری در بخش هان‌مادانگ را با تعداد نفرات بیشتری برگزار کنیم ضمن اینکه امسال هم می‎توانستیم نفرات بیشتری را در مسابقات جهانی داشته باشیم اما سعی کردیم یک تیم کیفی را در این رقابت‌ها داشته باشیم در واقع نفراتی اعزام شدند که رکوردشان در مسابقات کشوری به رکورد جهانی نزدیک‌تر بود.

وی در پایان افزود: سال به سال وضعیت هان‌مادانگ بهبود پیدا می‌کند. امسال در مسابقات کشوری استقبال خوبی داشتیم و در مسابقات جهانی هم روی تیم ایران حساب ویژه‌ای باز شده بود. تیم هان مادانگ ایران همیشه خوب بوده است، به خصوص در قسمت قدرتی و با تدابیری که از سوی فدراسیون تکواندو صورت گرفته شرایط مطلوب و بهتری هم فراهم خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram