۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7918
  • 25 مهر 1394 - 15:30
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
ملیکا تاجیک قهرمان وزن سوم کشور شد

ملیکا تاجیک قهرمان وزن سوم کشور شد

در پایان نخستین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور،ملیکا تاجیک نوروزی توانست نشان طلای وزن سوم ایران را از آن خود کند . به گزار ش روابط عمومی هیات  تکواندو استان تهران ؛ بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، یادواره مرحوم استاد عوض خوشروزی از مربیان و قهرمانان […]

در پایان نخستین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور،ملیکا تاجیک نوروزی توانست نشان طلای وزن سوم ایران را از آن خود کند .

به گزار ش روابط عمومی هیات  تکواندو استان تهران ؛

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، یادواره مرحوم استاد عوض خوشروزی از مربیان و قهرمانان استان با حضور۲۱۵ هوگوپوش در قالب ۳۱ تیم و از ۳۰ استان کشور به میزبانی هیات تکواندو استان اردبیل در سالن ۶۰۰۰ نفری رضازاده در حال پیگیری می باشد.

در نخستین روز این رقابتها،ملیکا تاجیک تکواندو کار وزن سوم پایتخت ،در مرحله نخست با نتیجه ۱۴ بر صفر از سد سیده آرزو مظلومی از استان فارس گذشت،در مرحله یک چهارم نهایی نازلی شمسی از استان آذربایجان غربی را با نتیجه ۱۶ بر ۶ شکست داد و در پای فینال نسترن فریدی از البرز با نتیجه ۷بر ۲ مغلوب کرد.

تاجیک در فینال این رقابتها به مصاف حدیثه پور کاظمی از استان گیلان رفت و در بازی حساس و نفس گیر ،درراند طلایی توانست با کسب سه امتیاز شیرین طلای وزن سوم ایران را به دست آورد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram