۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7853
  • 24 مهر 1394 - 15:10
  • 412 بازدید
  • ارسال توسط :
مسعود فرخی با اقتدار نشان طلای کشور را تصاحب کرد

مسعود فرخی با اقتدار نشان طلای کشور را تصاحب کرد

مسعود فرخی تکواندو کار وزن ده استان تهران مقتدرانه و با کسب 4 امتیاز شیرین ،نشان طلای ایران را از آن خود کرد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از صبح روز گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، یادواره مرحوم […]

مسعود فرخی تکواندو کار وزن ده استان تهران مقتدرانه و با کسب 4 امتیاز شیرین ،نشان طلای ایران را از آن خود کرد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از صبح روز گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، یادواره مرحوم استاد عوض خوشروزی از مربیان و قهرمانان استان با حضور250 هوگوپوش در قالب 30 تیم و از 29 استان کشور به میزبانی هيات تكواندو استان اردبیل در سالن 6000 نفری رضازاده در حال پیگیری می باشد.

87
در این رقابتها استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل الف، اردبیل ب، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد، کردستان، کرمان، کرمانشاه و کهیکلویه و بویر احمد شرکت کرده اند.
در روز دوم این رقابتها،مسعود فرخی تکواندو کار شایسته و توانمند استان تهران ،با شکست حریفانی از استان های خوزستان (مهدی شیانی)،آذربایجان غربی(علی تنومند ) و در مرحله پایانی با شکست حریف مازندرانی خود ( ناصر اسدی) با نتیجه 4 بر صفر با اقتدار توانست در جایگاه نخست ایران بایستد .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram