۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19646
  • 03 مهر 1395 - 12:47
  • 324 بازدید
  • ارسال توسط :
مسافران تهرانی مسابقات جهانی کانادا

مسافران تهرانی مسابقات جهانی کانادا

با برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر، ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان کانادا اعلام شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ مرحله دوم و پایانی مسابقات انتخابی درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر در خانه تکواندو برگزار شد […]

با برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر، ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان کانادا اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ مرحله دوم و پایانی مسابقات انتخابی درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر در خانه تکواندو برگزار شد که در نهایت اعضای تیم‌ملی کشورمان برای شرکت در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۶ مشخص شدند.
براین اساس امیر ولی پور در وزن ۴۵- کیلوگرم ،ابراهیم صفری در وزن ۵۱- کیلوگرم و امیرحسین وقوعی در وزن ۷۸- کیلوگرم  سه نوجوان شایسته استان تهران توانستند  جواز حضور در مسابقات کانادا را بدست آوردند.
هدایت تیم را وحید عبداللهی به عنوان سرمربی، امید غلامزاده و یوسف حاجی‌پور به عنوان مربی برعهده دارند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی این تیم می‌باشد.

لازم به ذکر است کوثر حسینی  تنها نماینده دختر شایسته استان تهران نیز در اردوی تیم ملی نوجوانان تمرینات خود را پیگیری می کند.
گفتنی است؛ یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۶ از ۲۶ آبان‌ماه به مدت ۵ روز در شهر “بورنابی” کانادا برگزار می‌شود که اردونشینان تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌کنند.

 

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram