۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 22038
  • 24 دی 1395 - 11:18
  • 249 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات قهرمانی آزاد کشوری دانشجویان برگزار می شود

مسابقات قهرمانی آزاد کشوری دانشجویان برگزار می شود

تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی دانشجویان برای شرکت در اردوی تیم ملی تکواندو در دو گروه مردان و زنان مشخص شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات تکواندو انتخابی دانشجویان سراسر کشور دربخش کیوروگی و پومسه و در دو گروه مردان و زنان از روز چهارشنبه (۱۳ بهمن ماه)به مدت ۴ روز در […]

تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی دانشجویان برای شرکت در اردوی تیم ملی تکواندو در دو گروه مردان و زنان مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات تکواندو انتخابی دانشجویان سراسر کشور دربخش کیوروگی و پومسه و در دو گروه مردان و زنان از روز چهارشنبه (۱۳ بهمن ماه)به مدت ۴ روز در خانه تکواندو فدراسیون برگزارمی گردد.

رقابت‌های گروه مردان از روز چهارشنبه (۱۳ بهمن‌ماه) به مدت دو روز و مبارزات گروه زنان نیز جمعه و شنبه (۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه) پیگیری می‌شود و مدال آوران این رقابت‌ها جواز حضور در نخستین مرحله از اردوی تیم ملی به منظور حضور در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان را بدست می آورند.

ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها از روز گذشته  (پنجشنبه) آغاز و تا پایان روز پنجشنبه (۷ بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت. متولدین ۱۱ دی‌ماه ۶۷ به بعد در رده کمربند دان یک مجوز حضور در این رقابت‌ها را دارند.

پیکارهای گروه مردان در اوزان فرد و وزن هشتم (۵۴-، ۶۳-، ۷۴-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم) روز چهارشنبه (۱۳ بهمن‌ماه) و در اوزان زوج (۵۸-، ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم) روز پنجشنبه (۱۴ بهمن‌ماه) برگزار می‌گردد.

همچنین مبارزات گروه زنان در اوزان ۴۶-، ۴۶-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم روز شنبه (۱۶ بهمن‌ماه) پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های پومسه در دو گروه مردان و زنان نیز به ترتیب پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه) از میان فرم‌های ۶ تا ۱۳ به قید قرعه، با تعیین کمیته فنی و به صورت انفرادی برگزار می‌گردد.

این دوره از مبارزات با هوگوی معمولی پیگیری می‌شود و مدال آوران یونیور سیاد ۲۰۱۵ کره‌جنوبی بدون نیاز به رقابت در این دوره از مسابقات، به نخستین اردو تیم‌ملی دانشجویان دعوت می شوند.

گفتنی است؛ بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ ۲۸ مرداد ‌ماه تا ۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۶به مدت ۱۱ روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram