۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1219
  • 20 دی 1389 - 7:19
  • 32 بازدید
  • ارسال توسط :

مسابقات بین المللی تکواندو جنوبغرب برگزار میشود

دومین دوره مسابقات تورنمنت بین المللی حوزه جنوبغرب به مناسبت دهه مبارک فجر با عنوان کاپ کریمی در سالن شهید معتمدی مجموعه ورزشی کارگران برگزار خواهد شد.

 

دومین دوره مسابقات تورنمنت بین المللی حوزه جنوبغرب به مناسبت دهه مبارک فجر با عنوان کاپ کریمی در سالن شهید معتمدی مجموعه ورزشی کارگران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابت ها در رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور کشورهای عراق ، افغانستان ، ارمنستان ، آذربایجان ، جوانه و هیئت تکواندو جنوبغرب صورت میپذیرد.
در این راستا حسینعلی نعیمی رئیس فعال هیئت تکواندو حوزه جنوبغرب که برای دومین سال متوالی میزبان این مسابقات است گفت : اولین جلسه در خصوص برگزاری این پیکارها هفته گذشته با حضور سید سعید مهیمن نائب رئیس ، بیژن خراسانی دبیر هیئت تکواندو ، و کادر اجرایی برگزار شد.
وی ادامه داد : در این نشست در خصوص طراحی حکم ، مدال ، کاپ پوستر و دیگر برنامه ها بحث و تبادل نظر شد. میزبان برگزاری مسابقات تورنمنت بین المللی اظهار داشت : در سال گذشته مسابقات با کیفیت و سطح بالایی برگزار شد که در رده نونهالان تیم سکو و تیم آبنوس در رده نوجوانان بر سکوی نخست ایستادند.
داور بین المللی کشورمان از شرکت تیم تاجیکستان در این پیکارها خبر داد و گفت : در حال رایزنی برای حضور این تیم هستیم امیدوارم که بتوانند آنها در این رقابتها شرکت نمایند.
نعیمی در پایان گفت : در مراسم اختتامیه از استاد کریمی تجلیل خواهد شد و همچنین تلاش خواهم نمود که شاهد مسابقات خوب و راضی کننده ای باشیم ، تاکنون جهت رشد و گسترش تکواندو در رده های سنی پایه از هیچ کوششی دریغ نکرده ام.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram