۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7574
  • 19 مهر 1394 - 0:16
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات المپیک نظامیان جهان – کره جنوبی؛ ایران در گروه مردان قهرمان شد

مسابقات المپیک نظامیان جهان – کره جنوبی؛ ایران در گروه مردان قهرمان شد

در پایان پیکارهای ۳ روزه تکواندوکاران در شیاپ چانگ المپیک نظامیان جهان، هوگوپوشان کشورمان موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شدند و در گروه مردان عنوان قهرمانی را بدست آوردند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بازیهای المپیک نظامیان جهان (سیزم) از تاریخ هشتم مهرماه به میزبانی شهر “مونگ یونگ” کره جنوبی […]

در پایان پیکارهای ۳ روزه تکواندوکاران در شیاپ چانگ المپیک نظامیان جهان، هوگوپوشان کشورمان موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شدند و در گروه مردان عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
بازیهای المپیک نظامیان جهان (سیزم) از تاریخ هشتم مهرماه به میزبانی شهر “مونگ یونگ” کره جنوبی آغاز شده است که مسابقات تکواندو از روز پنجشنبه (۱۶ مهرماه) با حضور ۲۲۹ تکواندوکار از ۴۳ کشور به مدت ۳ روز پیگیری شد.

تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان که با ۱۲ هوگوپوش در این رقابتها حضور داشت، در پایان جدال ۳ روزه تکواندوکاران در نهایت ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز را بدست آورد.
در گروه مردان، تیم ۸ نفره کشورمان توسط ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۳- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، مهدی اسحاقی در وزن ۵۴- کیلوگرم، هادی تیران ولی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن ۸۰- کیلوگرم نقره گرفتند و سید محمد رفیعی نیز در وزن ۷۴- کیلوگرم به مدال برنز رسید.
بهنام اسبقی در وزن ۶۸- کیلوگرم و مرتضی شیری در وزن ۸۷- کیلوگرم از کسب مدال بازماندند.

هدایت این تیم برعهده مربیان توانمند و شایسته استان تهران ،محمدرضا زوار بعنوان سرمربی و رجبعلی نعیمی، جلال چروکی و سید محمد داوودی بعنوان مربی بود.
اما در گروه زنان، تیم ۴ نفره ایران، یک مدال نقره و دو برنز را کسب کرد. ناهید کیانی ملی پوش شایسته استان تهران در وزن ۴۶- کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و هانیه اخلاقی در وزن ۶۷- کیلوگرم و فاطمه روحانی دیگر ملی پوش پایتخت در وزن ۷۳- کیلوگرم نشان برنز را بدست آوردند. فرزانه صاحبی، نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم، نیز از کسب مدال بازماند.

ندا زارع از مربیان توانمند و قهرمان پرور استان تهران هدایت تیم زنان را برعهده داشت.

در پایان این رقابتها و با اعلام جدول «امتیازی» مسابقات، تیم ایران در گروه مردان با دو مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمان شد و در گروه زنان چین با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز عنوان نخست را بدست آورد. در مجموع گروه زنان و مردان نیز امتیاز دو تیم ایران و چین برابر شد تا هر دو کشور در جایگاه اول قرار بگیرند.

مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک ارتش‌های جهان، G2 بود و به دارندگان مدال طلا ۲۰ امتیاز، نقره ۱۲ امتیاز و برنز ۷٫۲ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک، برای کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ تعلق گرفت.
olympic[1]

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram