۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12323
  • 30 فروردین 1393 - 13:23
  • 469 بازدید
  • ارسال توسط :
مربی تکواندو از فرماندار اسلامشهر قدردانی کرد

مربی تکواندو از فرماندار اسلامشهر قدردانی کرد

ناصر برجی موسس و مسئول آکادمی تکواندو اسلامشهر طی دیداری، از تلاش ها و زحمات امیر اله حقیقی، فرماندار اسلامشهر برای راهیابی تیم تکواندو شهرستان به مسابقات لیگ برتر تشکر و قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو :  در این دیدار ناصر برجی ضمن تبریک سال جدید از حمایتهای فرماندار و تلاشهای روسای هیات ورزشی شهرستان در خصوص ارتقا بخشیدن ورزش اسلامشهر به خصوص رشته تکواندو تشکر و قدردانی کرد.

امیر اله حقیقی فرماندار اسلامشهر نیز ضمن خوش آمد گویی و تبریک سال جدید از زحمات تمامی مربیان ، دست اندکاران و ورزشکاران شهرستان برای راهیابی تیم تکواندو اسلامشهر به مسابقات لیگ برتر قدردانی کرد.

وی اظهار داشت :حمایت و پشتیبانی مسوولان ورزش شهرستان از باشگاه هایی که در رشد و شکوفایی ورزشکارانی که می توانند عناوین آسیایی و جهانی برای کشورمان کسب کند لازم است.

در پایان با تقدیم لوح سپاس سید محمد پولادگر، رئیس فدارسیون تکواندو از زحمات و حمایت های فرماندار اسلامشهر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

گفتنی است؛ تیم تکواندو اسلامشهر در بین ۱۳ تیم رقابت کننده و به عنوان اولین تیم تکواندو اسلامشهری و با کسب رتبه نائب قهرمانی به لیگ برتر کشور صعود کرد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram