۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19364
  • 21 شهریور 1395 - 23:24
  • 533 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری:اسلامشهر در سطح استان،حضور پررنگ داشته است

لشکری:اسلامشهر در سطح استان،حضور پررنگ داشته است

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر صبح امروز با حضور دبیر هیات تکواندو استان تهران در محل اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛طی حکمی از سوی علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران علیرضا مهرپوریان طارانی به عنوان مسئول […]

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر صبح امروز با حضور دبیر هیات تکواندو استان تهران در محل اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛طی حکمی از سوی علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران علیرضا مهرپوریان طارانی به عنوان مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر منصوب شد.

جلسه تودیع و معارفه مسئول جدید هیات تکواندو اسلامشهر،صبح امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران،نورالله خاوری مدیر سالن آزادی،قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر،مهدی بهادری مسئول پیشین هیات تکواندو اسلامشهر،تعدادی از مربیان و داوران اسلامشهر در محل اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان برگزارشد.

درابتدای این جلسه ارمیان رییس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر باقدردانی از زحمات مهدی بهادری در طول مسئولیتشان در این شهرستان و آروزی موفقیت برای مهر پوریان طارانی و خیر مقدم به حاضرین گفت:تکواندو دارای جایگاه ویژه در سطح شهرستان است و جز ۱۰ رشته برتر ماست،امیدورام که بتوانیم با فراهم اوردن شرایط مناسب این بستر را برای ارتقاء این رشته المپیکی ایجاد نماییم و از استعداد و پتانسیل های خوبی که درسطح شهرستان هست استفاده کنیم و همچون گذشته شاهد افتخار افرینی  تکواندو کارانمان در سطح ملی و بین المللی باشیم.

مسعود لشکری دبیر هیات استان نیز در ادامه این جلسه،ضمن تبریک عید سعید قربان  گفت:درابتدا جا دارد از زحمات و کلیه فعالیت های مهدی بهادری در سطح شهرستان اسلامشهر تشکر و قدردرانی نمایم ،تکواندو اسلامشهر همواره جز یکی از فعالترین هیات های تحت پوشش ماست،حضور پررنگ در رقابتهای استان و لیگ، داشتن مربیان، داوران و تکواندو کاران مستعد ازمواردی است که می توان به آن اشاره داشت،پتانسیل موجود در سطح این شهرستان بسیار خوب است و می بایست با یک برنامه و مدیریت  مناسب در جهت رشد و ارتقاء بیشتر،آن را هدایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگرچه هیات استان از استعفای اقای بهادری به دلیل مشغله کاریشان، رضایت نداشت امابا موافقت ریاست هیات به جهت انکه فعالیت این شهرستان ادامه  داشته باشد پس از بررسی های صورت گرفته اقای طارانی را به عنوان مسئول جدید انتخاب نمودیم،  بیان داشت: تکواندو یک ورزش گروهی است و می بایست همه دست به دست هم بدهیم و برای پیشبرد آن گام های موثری برداریم ومی بایست همه در کنار هم و با همدلی کارهارو پیش ببریم،خوشبختانه توانستیم با حمایت و همدلی تمامی زحماتشکان تکواندو استان تهران ،نتایج بسیار مطلوبی را بدست آوریم و شاهد پیشرفت قابل توجهی در تکواندو تهران باشیم که این  موفقیت حاصل نمیشد مگر با همدلی و وفاق و دوستی خانواده تکواندو پایتخت.

دبیر هیات تکواندو استان تهران درپایان اذعان داشت:مدیران ما با داشتن یک برنامه مناسب می توانند از کلیه امکانات و پتانسیل های موجود استفاده کنندامیدوارم که جناب طارانی بتوانند درکنار شما عزیزان  فعالیت های خوبی را درسطح شهرستان و استان به انجام برسانند و شاهد درخشش و  پیشرفت تکواندو اسلامشهر در سطح استان باشیم و همچون گذشته حضور پررنگی را در تمامی میادین داشته باشند.

در این جلسه مهدی بهادری ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین هیات و اداره کل این شهرستان، گزارشی از عملکرد تکواندو اسلامشهر ارائه نمود و برای علیرضا طارانی  مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است  اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ازمهدی بهادری،به پاس قدردانی از زحمات ایشان در طول مدیریتشان طی حکمی تقدیر کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram