۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار
  • شناسه : 1292
  • 05 اسفند 1393 - 14:47
  • 458 بازدید
  • ارسال توسط :
محسن تمجید :سالی پربار و فعالی را پشت سر گذاشتیم

محسن تمجید :سالی پربار و فعالی را پشت سر گذاشتیم

مسئول کمیته مسابقات هیئت تکواندواستان تهران گفت : با برگزاری ۱۳ رویداد قهرمانی و حضور بیش از ۱۵۰۰ تکواندو کار در این رقابتها ،توانستنیم به آنچه که مد نظرمان بود برسیم . محسن تمجید مسئول کمیته مسابقات هیئت تکواندو استان تهران دررابطه با عملکرد سال ۹۳ در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت : با […]

مسئول کمیته مسابقات هیئت تکواندواستان تهران گفت : با برگزاری ۱۳ رویداد قهرمانی و حضور بیش از ۱۵۰۰ تکواندو کار در این رقابتها ،توانستنیم به آنچه که مد نظرمان بود برسیم .
محسن تمجید مسئول کمیته مسابقات هیئت تکواندو استان تهران دررابطه با عملکرد سال ۹۳ در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت : با برگزا ری دومین دوره رقابتهای قهرمانی شکوفه های پسر ۱۹ اردیبهشت ماه کار کمیته مسابقات تکواندو پایتخت آغاز و پس از برگزاری ۱۳ رویداد قهرمانی در طول سال ،با برگزاری اولین دوره رقابتهای تک حذفی نونهالان به سبک جام جهانی ۲۲ بهمن ماه به پایان رسید .
وی افزود :کمیته مسابقات در سالی که گذشت توانست با برگزاری سیزده دوره رقابتهای قهرمانی استان تهران و حضور بیش از ۱۵۰۰ تکواندو کار در تمامی رده های سنی در دو بخش پومسه و کیوروگی ،سالی پرباری را پشت سر بگزارد .
تمجید گفت :خوشبختانه امسال توانستیم با یک برنامه ریزی مناسب و دقیق و با توجه به همکاری و تعامل مناسبی که با کمیته های مربوطه داشتیم توانستیم تمامی برنامه های پیش بینی شده خود را در سطح استان به نحو احسن انجام دهیم وبه آنچه که مد نظرمان بود برسیم .
وی بیان داشت :مسابقات قهرمانی استان تهران در سال ۹۳ ،با استقبال خوب حوزه و شهرستان های توابع نسبت به سنوات قبل بودیم و جا دارد از کلیه مسئولین حوزه ها و شهرستان ها جهت همکاری مناسبشان تشکر و قدردانی کنم .
مسئول کمیته مسابقات در خصوص مهترین برنامه اجراشده این کمیته در سال جاری اظهار داشت: یکی از مهترین و اصلی ترین برنامه ای که در سال ۹۳ برگزاری نخستین دوره رقابتهای تک حذفی نونهالان به سبک و سیاق جام جهانی و تک حذفی پومسه در تمامی رده های سنی برای نخستین بار در سطح کشور بود که خوشبختانه با استقبال خوبی و در شرایط بسیار مطلوبی برگزار شد.
وی در ادامه بیان کرد:کمیته مسابقات توانست با ارائه یک طرح و برنامه مناسب این رقابتها را در سطح کشور برای اولین بار برگزار نماید و قصد داریم در سال آینده نیز در تمامی رده های سنی مسابقات تک حذفی به سبک و سیاق جام جهانی برگزار نماییم .
تمجید گفت :برگزاری چنین رقابتهای درسطح استان ، بطور حتم علاوه بر بالا بردن سطح فنی و آمادگی هوگوپوشان پایتخت در ایجاد انگیزه ، نشاط و هیجان مسابقات قهرمانی تاثیر گذار خواهد بود .
مسئول کمیته مسابقات در پایان بیان داشت : در سال آینده این کمیته با هدف پشتوانه سازی تیم های تکواندو پایتخت کار خود را پیش خواهد برد و امیدواریم با برنامه ریزی های جامع به این مهم دست پیدا کنیم و با حضور مقتدرانه در رقابتهاب قهرمانی کشور قدرت تکواندو پایتخت را به رخ همگان بکشانیم ..

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram