۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 14863
  • 15 اسفند 1394 - 11:55
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
ماهان،شمالشرق و قدس همچنان صدرنشین لیگ برتر نونهالان

ماهان،شمالشرق و قدس همچنان صدرنشین لیگ برتر نونهالان

هفته سوم و چهارم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر نونهالان  پسر استان تهران با برگزاری ۸دیدار و تثیبت صدرنشنی سه تیم اکادمی ماهان ،امید شمالشرق و شهرداری قدس در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ دیدارهای هفته سوم و چهارم از دور برگشت دومین دوره […]

هفته سوم و چهارم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر نونهالان  پسر استان تهران با برگزاری ۸دیدار و تثیبت صدرنشنی سه تیم اکادمی ماهان ،امید شمالشرق و شهرداری قدس در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

دیدارهای هفته سوم و چهارم از دور برگشت دومین دوره رقابتهای لیگ برتر نونهالان پایتخت تحت عنوان جام آینده سازان المپیک با حضور ۸ تیم آکادمی امید شمالشرق ،امین پاکدشت،شهرداری قدس،فرمانیه ،آکادمی صدف توسن،آکادمی ماهان ،شهید مددپور،انصار چهاردانگه،همزمان با رقابتهای لیگ نوجوانان در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد .

در پایان هفته چهارم از دور برگشت،آکادمی تکواندو ماهان با ۱۱ برد ،۲ تساوی و کسب ۳۵ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت،اکادمی امید شمالشرق با ۱۰ برد،۲ باخت و یک تساوی و کسب ۳۱ امتیاز در رتبه دوم ایستاد،شهرداری قدس با ۸ برد،۳ باخت و دو تساوی و کسب ۲۶ امتیاز و فرمانیه با ۷ برد ۴ باخت و یک تساوی و کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند .

مدرسه شهید مددپور با کسب ۱۹ امتیاز،انصارچهاردانگه با کسب ۱۰ امتیاز ،امین پاکدشت با کسب ۳ امتیاز و اکادمی صدف توسن با کسب ۳ امتیاز به ترتیب رتبه های پنجم الی هشتم را به خود اختصاص دادند .

نتایج دیدارهای هفته سوم و چهارم از دور برگشت این رقابتها از سوی سازمان لیگ بدین شرح اعلام شد؛

هفته سوم :

آکادمی امید شمالشرق ۸  _  امین پاکدشت ۲

شهرداری قدس  ۳  _ فرمانیه ۷

آکادمی صدف توسن یک  _  آ کادمی ماهان  ۹

شهید مددپور  ۷ –   انصار چهاردانگه ۳

هفته چهارم :

شهرداری قدس ۹   _  امین پاکدشت  صفر

آکادمی صدف توسن صفر  _  امید شمالشرق  ۱۰

شهیدمددپور  ۳ _ فرمانیه ۷

انصار چهاردانگه ۴  – آکادمی ماهان ۶

گفتنی است در پایان این رقابتها،امید کبیری از امید شمالشرق به عنوان بهترین مربی معرفی شد،مهدی مددپور از تیم شهید مددپور در جایگاه بهترین سرپرست قرار گرفت،دانیال عربی از اکادمی امید شمالشرق بهترین بازیکن شد،و اکادمی امید شمالشرق و انصار چهاردانگه به ترتیب عنوان فنی ترین تیم و تیم اخلاق رابه خود اختصاص دادند .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram