۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 668
  • 22 آذر 1388 - 0:41
  • 151 بازدید
  • ارسال توسط :

لیگ تکواندوخردسالان به ایستگاه آخر رسید

لیگهای تکواندو دختران  باشگاههای استان تهران در گروه های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در بخش های کیوروگی و پومسه روز جمعه 27 آذر ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد.     به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته آخر رقابتهای لیگ دختران خردسال با […]

لیگهای تکواندو دختران  باشگاههای استان تهران در گروه های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در بخش های کیوروگی و پومسه روز جمعه 27 آذر ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته آخر رقابتهای لیگ دختران خردسال با انجام بازیهای پاکدشت با دهیاری قمصر ، آهنگ با شرکت واحد ، پاکدشت با ساوجبلاق ، دهیاری قمصر با شهر ری برگزار میشود. در هفته های پنجم و ششم نونهالان تیم های آهنگ با جنوبغرب ، ورامین با شرکت واحد ، شهر ری با پاکدشت ، شهر قدس با دهیاری قمصر ، شهر ری با آهنگ ، دهیاری قمصر با پاکدشت ، آهنگ با شهر قدس ، شهر ری با شهر قدس به مصاف هم میروند. در هفته های دوم و سوم نوجوانان تیم های شمالغرب با امیرالمومنین ،  پاکدشت با جنوبغرب ، پاکدشت با امیرالمومنین ، شمیرانات با شمالغرب ، جنوبغرب با شمالغرب ، شمیرانات با امیرالمومنین به مبارزه میپردازند . در هفته های دوم و سوم جوانان و بزرگسالان رقابت بین تیم های جنوب شرق با شهر ری ، ستارگان با باقرشهر ، شمالغرب با آشیان گستران ، شرکت واحد با سمنان صورت میپذیرد.

در حاشیه این پیکارها هفته های پنجم و ششم خردسالان و نونهالان و هفته های سوم و چهارم نوجوانان ، جوانان و تیمی زیر 35 سال و بالای 35 سال لیگ پومسه  برگزار میشود .

 

 

رد

یف

نام تیم

تعداد بازی

برد

باخت

مساوی

برد انفرادی

باخت انفرادی

تفاضل

امتیاز

مقام

1

شرکت واحد

5

5

40

10-

30+

15

اول

2

دهیاری قمصر

5

4

1

40

9-

31+

12

دوم

3

ساوجبلاغ

5

2

2

1

23

27-

4-

7

سوم

4

پاکدشت

5

1

2

2

18

30-

12-

5

چهارم

5

آهنگ

5

1

3

1

15

31-

16-

4

پنجم

6

شهرری

5

5

11

39-

28-

0

ششم

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram