۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 17321
  • 14 تیر 1395 - 15:41
  • 353 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری:عدالت محوری و اخلاق مداری را در راس امور قرار دهید

لشکری:عدالت محوری و اخلاق مداری را در راس امور قرار دهید

دبیر  هیات تکواندو استان تهران در نخستین جلسه هم اندیشی مسئولین هیات  با کادر فنی تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور،عدالت محوری و اخلاق مداری در مربیان و بازیکنان  را مهمترین عامل و اجرایی ان را در راس تمام امور دانست. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ نخستین نشست هم اندیشی مسئولین […]

دبیر  هیات تکواندو استان تهران در نخستین جلسه هم اندیشی مسئولین هیات  با کادر فنی تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور،عدالت محوری و اخلاق مداری در مربیان و بازیکنان  را مهمترین عامل و اجرایی ان را در راس تمام امور دانست.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

نخستین نشست هم اندیشی مسئولین هیات با کادر اجرایی تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با ریاست مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان و با حضور مرتضی سلطانی نایب رییس آقایان،حمید باقی نژاد مسئول  و مریم آذر مهر نایب رییس کمیته فنی،اصغر فتحی سرپرست تیم الف  پومسه،حمید نظری سرمربی تیم پومسه،حسینعلی نعیمی سرمربی تیم نونهالان،حسین کریمی سرمربی تیم خردسالان،بدری اسدی سرمربی تیم پومسه بانوان،اعظم درستی سرمربی تیم نوجوانان،فرانک نظریان سرپرست تیم پومسه،مجید نیری بدنساز تیم پومسه،حمید جلابی سرپرست تیم ب پومسه و حمید عسکری مدیر فنی به منظور بررسی وضعیت تیم ها و ارائه برنامه ها  در محل دفتر هیات تکواندو پایتخت برگزار شد .

در ابتدای این جلسه مسعود لشکری ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کلیه مربیان و سرپرستان،پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر  را تبریک و در ادامه بیان داشت:تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نمایندگان و منتخبین استان در میادین کشوری هستند لذا حضور شایستان در این رویداد بسیار حائز اهمیت است،در همین راستا هیات استان نیز تمام سعی خود را برای فراهم نمودن امکانات مناسب جهت رسیدن به این مهم انجام داده است و کادر فنی تیم ها می بایست با یک برنامه ریزی و مدیریت مناسب از امکانات موجود برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند.

وی درادامه گفت:در هیات استان تمامی تصمیم گیری ها از سوی هیات رییسه  است و کلیه موارد با شخص رییس هیات باید هماهنگ شود،تمامی نفرات تعیین شده باید در جایگاه و موقعیت خود کارها رو انجام دهد و هر شخص مسئولیت کار خود را دارد و هر کس در جایگاه خود می بایستی پاسخگو باشد.

لشکری با اشاره به این موضوع که یکی از مهم ترین مباحث مطرح شده از سوی علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران بحث اخلاق مداری است افزود:بازیکنان دست ما یک امانت هستند و می بایست بدون هیچ گونه غرص و با عدالت در میان انان رفتار کنیم،هیات استان در تمامی مسابقات ازاد انتخابی خود از این قاعده مستثنی نبوده و خوشبختانه نسبت به ساله های گذشته شاهد رقابتهای بدون حاشیه بودیم و نفراتی که واقعا شایسته بودند توانستند پس از چند دوره انتخابی وارد اردوها شوند،کادر فنی می بایست برای رسیدن به موفقیت و  کسب بهترین نتیجه عدالت محوری و اخلاق مداری را در اردوها سرلوحه خود قرار دهند و با توکل به خدا برای حضور شایسته در مسابقات حاضر شوند.

در ادامه این جلسه،مرتضی سلطانی نایب رییس آقایان بیان داشت :از همه اساتید و مربیان حاضر به جهت برپایی اردوهای منظم و منسجم به منظور امادگی تیم های استان تشکر و قدردانی می کنم،امیدورام که بتوانیم با تصمیم گیری های درست و سنجیده برای پیشبرد اهداف والای تکواندو استان گام برداریم و منافع تکواندو پایتخت را به منافع شخصی خود ترجیح دهیم .

وی افزود:برای رسیدن به روزهای اوج تکواندو تهران می بایست همه دست به دست هم بدهیم واز کلیه امکانات و پتانسیل های موجود استفاده کنیم و با رعایت انصاف و عدالت کارهای خود را پیش ببریم.

در این نشست کادر فنی تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور،گزارشی از وضعیت آمادگی تیم های استان و برنامه های پیش رو خود ارائه کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram