۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 18582
  • 20 مرداد 1395 - 15:27
  • 387 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری:دبیران بازوان اجرایی روسا هستند

لشکری:دبیران بازوان اجرایی روسا هستند

  جلسه هم اندیشی دبیران حوزه و شهرستانهای استان تهران ،باحضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو پایتخت برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛نخستین نشست هم اندیشی دبیران حوزه و شهرستان ها هیات های تکواندو پایتخت به منظور بررسی و ارائه برنامه های اجرایی ، مسائل و مشکلات موجود در هیاتهای […]

 

جلسه هم اندیشی دبیران حوزه و شهرستانهای استان تهران ،باحضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو پایتخت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛نخستین نشست هم اندیشی دبیران حوزه و شهرستان ها هیات های تکواندو پایتخت به منظور بررسی و ارائه برنامه های اجرایی ، مسائل و مشکلات موجود در هیاتهای تابعه استان با حضور مسعود لشکری در محل دفتر هیات تکواندو پایتخت برگزار شد.

مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران در این نشست ضمن تبریک گرامیداشت دهه کرامت و خیر مقدم به دبیران حوزه و شهرستان ها بیان داشت:هیات تکواندو استان تهران برای رسیدن به اهداف والای خود نیازمند تلاش و همدلی تک تک اعضای خانواده بزرگ تکواندو پایتخت است،زمانیکه بتوانیم با یک برنامه منسجم و منظم در سطح استان گام برداریم به طور حتم به آنچه که مد نظرمان است خواهیم رسید.

وی گفت:این نشست به منظور بررسی وضعیت حوزهها وشهرستان های استان تهران برگزار شده تا بتوانیم در جمعی صمیمی به حل موانع و مشکلات هیات های خود برسیم و با ارائه راهکارهای مناسب در جهت ارتقاء رشد تکواندو پایتخت تمام تلاش خود را بکار ببندیم .

لشکری ادامه داد:شما عزیزان در واقع بازوان اجرایی روسای خودهستید و می بایست در امر اجرایی کلیه برنامه های قهرمانی ،فرهنگی و همگانی  در سطح حوزه و هیات ها در کنار روسای خود در اجرایی کلیه برنامه هاباشید .

وی با اشاره به اینکه کلیه برنامه های اجرایی در سطح حوزه و شهرستان درارزیابی عملکردشان موثر است،اظهارداشت:حوزه و شهرستان های تابعه می بایست به تمامی موارد و بخشنامه های که از سوی هیات استان برایشان  ارسال می شود توجه داشته باشند و براساس قوانین و مقرارت که تصویب می شود برنامه های خود را اجرا نمایند و جوابگوی کلیه  نامه های ارسالی از سوی هیات باشند.

دبیر هیات استان تهران در پایان گفت:تکواندو استان تهران سه اصل اخلاق مداری،همدلی و عدالت محوری را الگوی خود قرار داده است و در تمامی برنامه های خود این سه اصل مهم دانسته و امیدورام شما عزیزان نیز برای رسیدن به اهداف والای استان با وجود این سه اصل گام های خود را بردارید وروزی شاهد موفقیت های تکواندو پایتخت در تمامی عرصه ها باشیم.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram