۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11584
  • 06 بهمن 1389 - 8:37
  • 37 بازدید
  • ارسال توسط :

لاریجانی : امیدوارم نماینده شایسته ایران در گوانگ ژو باشم

در جریان روند مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن شش داور ایرانی جهت آماده سازی بهتر ، برای قضاوت به دوره هماهنگی داوران المپیک دعوت شدند که ۳ نفر از آنان شهرام اربابی ، احمد لاریجانی و حافظ مهدوی از تهران میباشند.

 

در جریان روند مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن شش داور ایرانی جهت آماده سازی بهتر ، برای قضاوت به دوره هماهنگی داوران المپیک دعوت شدند که ۳ نفر از آنان شهرام اربابی ، احمد لاریجانی و حافظ مهدوی از تهران میباشند.

 

احمد لاریجانی داور بین المللی پایتخت یکی از داوران اعزامی میباشد که مسابقات بین المللی و برون مرزی بسیاری را در اردن ، سوریه ، کره جنوبی ، لبنان ، مصر ، قزاقستان و منچستر انگلیس را قضاوت نموده است.
لاریجانی در خصوص انتخابش در دوره هماهنگی مسابقات المپیک اینچنین گفت : قضاوت در بازی های منچستر انگلیس باعث شد که از بین ۸۳ داور بین المللی حاظر در مسابقات به عنوان داور نمونه انتخاب شدم و از طرف کمیته فنی مسابقات جزء ۸ داوری بودم که قضاوتهای فینال را انجام دادم ، این دلیلی برای دعوت به بازی های المپیک لندن محسوب شد ، البته آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی ، وضعیت فیزیکی ، چابکی و دلایل عدیده دیگر را هم نباید نادیده گرفت.
داور بین المللی پایتخت اظهار داشت : فدراسیون تکواندو با برنامه ریزی هایی که در سیستم داوران دارد و قضاوت های متعددی که بر عهده آنها میگذارد ، دانش فنی آنان افزایش می یابد به این دلیل ، بنا به درخواست کمیته داوران فدراسیون جهانی از بین داوران ایران ۲۰ نفر را انتخاب کرد و اسامی آنها را به کمیته داوران فدراسیون جهانی فرستاده شد که ۶ نفر از آنان برای حضور در دوره هماهنگی چین انتخاب شدند.
وی ادامه داد : قابل توجه است که تکواندو ایران به دلیل سهمیه رنکینگ در جهان و جایگاه خوب داوران ۶ سهمیه را کسب کرد و کشور کره که خود مهد تکواندو به حساب می آید ۵ سهمیه دارد. مسئول هیئت تکواندو شهرستان قرچک در خصوص اینکه داوران چه مراحلی را در اردو باید طی کنند بیان داشت : داوران در دوره هماهنگی علاوه بر گذراندن مراحل تئوری و عملی ، باید یک سری آزمون های کتبی و عملیات ورزشی من جمله دو سرعت و استقامت ، چک کردن فیزیک شنوایی ، گویایی ، چشم پزشکی و یک سری حرکات پرشی و موارد بدنسازی بگذرانیم و سپس از بین ۶ داور ۲ نفر جهت  قضاوت در بازی المپیک انتخاب میشوند. دبیر کمیته مربیان کشور در پایان گفت : امیدوارم نماینده شایسته ایران در گوانگ ژو باشم.
گفتنی است از شش داور اعزامی ایران به دوره هماهنگی داوران قاره اسیا که اوایل اسفند ماه در گوانگ ژو چین برگزار میشود دو نفر جهت قضاوت در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ انتخاب میشوند.

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram