۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 791
  • 01 اسفند 1388 - 2:30
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

قوامین ناجا صدرنشین لیگ تکواندو تهران شد

  هفته های پنجم ، ششم و هفتم از بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان ( جام ایثارگران ) باشگاه های تهران روز جمعه 30 بهمن ماه با حضور نامداران ورزش تکواندو ایران در خانه تکواندو پایتخت برگزار گردید.     به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این […]

 

هفته های پنجم ، ششم و هفتم از بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان ( جام ایثارگران ) باشگاه های تهران روز جمعه 30 بهمن ماه با حضور نامداران ورزش تکواندو ایران در خانه تکواندو پایتخت برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این پیکارها با حضور 11 تیم و انجام 15 دیدار تیمی صورت پذیرفت که حساس ترین این دیدارها بازی بین دو تیم سایپا و جوانه بود.

 درهفته پنجم ابتدا تیم سایپا 5 بر 3 تیم جوانه را شکست داد و تیم های قوامین ناجا ، آشیان گستر ورامین ، گاز فجر جم و عماد طب با نتیجه 8 بر صفر از سد حریفان خود هیئت تکواندو باقرشهر ، گروه صنعتی شیشه سه گانه ، هیئت پاکدشت و کبکانیان گذشتند و تیم هیئت شمیرانات هم در استراحت بود.

در هفته ششم : نتیجه بازی بین دو تیم هیئت تکواندو باقرشهر با هیئت شمیرانات به تساوی 4 بر 4 رسید و تیمهای جوانه ، قوامین ناجا و گاز فجر جم 8 بر صفر حریفان را روانه خانه کردند و در دیدار پایانی تیم آشیان گستر ورامین 7 بر یک تیم عماد طب را برد و پیروز میدان شد ، تیم سایپا هم هفته ششم در استراحت بود بسر میبرد.

در هفته هفتم در دیدار اول آشیان گستر ورامین 6 بر 2 گاز فجر جم را مغلوب کرد ، تیمهای سایپا ، هیئت شمیرانات ، مجتمع جوانه و قوامین ناجا 8 بر صفر با حریفان پیروز میدان شدند و تیم هیئت تکواندو باقر شهر هم در خانه استراحت کرد.

در جدول رده بندی : قوامین ناجا با 16 امتیاز و تفاضل برد 32 صدرنشین است ، تیم سایپا با 16 امتیاز و تفاضل برد 26 در جایگاه دوم قرار دارد و تیم مجتمع جوانه با 15 امتیاز سوم است.

در پایان از سوی کمیته برگزاری سازمان لیگ ، عنوان فنی ترین تیم به سایپا داده شد ، تیم گاز فجر جم در جایگاه اخلاق ایستاد ، عنوان فنی ترین بازیکن به علی شاکری از تیم جوانه رسید ، نور ا… خاوری بهترین سرپرست معرفی شد ، حسن اصلانی از تیم سایپا به عنوان بهترین کوچ معرفی گردید و بهترین قضاوت کننده وحید خدایی از ورامین شد.

ضمناً مسئولیت برگزاری لیگ جام ایثارگران تهران بر عهده اکبر اموری است.

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram