۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6647
  • 08 شهریور 1394 - 15:10
  • 383 بازدید
  • ارسال توسط :
قزل احمد:پومسه روهای پایتخت در خانه تکواندو تاریخ ساز شدند

قزل احمد:پومسه روهای پایتخت در خانه تکواندو تاریخ ساز شدند

مربی تیم تکواندو استان تهران گفت : مردان پایتخت در دهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور با کسب ۱۱ نشان طلا،یک نقره و سه برنز  توانستند رکورد شکنی کنند و در قیطریه تاریخ ساز شوند . سینا قزل احمد مربی تیم تکواندو پومسه استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت:پومسه روهای پایتخت در […]

مربی تیم تکواندو استان تهران گفت : مردان پایتخت در دهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور با کسب ۱۱ نشان طلا،یک نقره و سه برنز  توانستند رکورد شکنی کنند و در قیطریه تاریخ ساز شوند .

سینا قزل احمد مربی تیم تکواندو پومسه استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت:پومسه روهای پایتخت در رقابتهای قهرمانی کشور توانستند باردیگر قدرت و توان بالای تکواندو تهران را به رخ تمامی مدعیان بکشانند و با کسب ۱۰۷ امتیاز و اختلافی بیش از ۵۰ امتیاز از تیم دوم ،با اقتدار برای چهارمین سال متوالی در جایگاه قهرمانی بایستند .

وی در ادامه افزود :کسب این عنوان قهرمانی در طول ادوار این رقابتها ،بی سابقه بود و می توان گفت پایتخت نشینان  کاری تاریخی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برسانند .

812230744_42990

قزل احمد در خصوص  کسب این عنوان با ارزش  اظهار داشت :تیم تهران  با ترکیبی جوان و کم تجربه در کنار باتجربه ها راهی این مسابقات شد و    قبل از حضور در این رقابتها ، قول قهرمانی را  به مسئولان داده بودیم  و خدا روشکر که توانستیم با کسب این عنوان   جوابگوی اعتماد مسئولین باشیم و با درخشش خیر کننده برای رقبای خود حرفی برای گفتن باقی نگزاریم .

 

812705429_34905

مربی تیم پومسه پایتخت ضمن اشاره به این موضوع که تمامی نفراتی که برای اولین بار در این رقابتها حضور داشتند ،توانستند به مدال خوشرنگ طلا دست یابند اظهار داشت :  سیاست مان بر آن بود تا برای پشتوانه سازی  تیم پومسه استان تهران  در کنار باتجربه ها ی تیم  از نفراتی جوان و کم تجربه استفاده کنیم  و دراین رقابتها حاضر شویم ،کادر فنی این ریسک را  کرد تا  با ترکیبی جوان  به مصاف مدعیان قهرمانی برود  و خوشبختانه تمامی بازکنانمان  که اولین تجربه حضور شان را داشتند، توانستند با اقتدار مدال طلای ایران را تصاحب کنند  تا بتوانیم با اختلافی خیلی فاحش   جام دهم را از مدعیان قهرمانی که با نفراتی قدرتمند به این رقابتها آمده بودند ،بگیریم.

مربی توانمند استان تهران گفت :به طور حتم این قهرمانی مختص یک نفر و شخص خاصی نیست بلکه کسب این عنوان مهم و باارزش نتیجه یک مجموعه است و کار تیمی بوده که جا دارد از تمامی مسئولین هیات تکواندو استان تهران و تمامی عزیزانی که ما رو برای رسیدن به این موفقیت کمک کردند تشکر و قدر دانی نمایم .

812810479_28913

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram