۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19463
  • 26 شهریور 1395 - 19:40
  • 670 بازدید
  • ارسال توسط :
فرمانیه جام یازدهم لیگ خردسالان پایتخت را بالای سر برد

فرمانیه جام یازدهم لیگ خردسالان پایتخت را بالای سر برد

با برگزاری مبارزات هفته یازدهم، پرونده یازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک خردسالان پسر پایتخت، با قهرمانی تیم فرمانیه  به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، هفته یازدهم (پایانی) یازدهمین دوره از رقابتهای لیگ دسته یک خردسالان پسر پایتخت «جام شکوفه ها تکواندو »  که با حضور ۱۱ تیم صبح […]

با برگزاری مبارزات هفته یازدهم، پرونده یازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک خردسالان پسر پایتخت، با قهرمانی تیم فرمانیه  به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، هفته یازدهم (پایانی) یازدهمین دوره از رقابتهای لیگ دسته یک خردسالان پسر پایتخت «جام شکوفه ها تکواندو »  که با حضور ۱۱ تیم صبح امروز (جمعه) در خانه تکواندو پایتخت آغاز شده بود با انجام ۵ مبارزه به پایان رسید و تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات معرفی شدند.

بر این اساس، تیم فرمانیه با ۱۰ برد و بدون باخت و کسب ۳۰ امتیاز توانست با هدایت محسن سلطانی رادکاپ قهرمانی را بالای سر ببرد، تیم شاهین گل الف با هدایت دامون ابوالقاسمی با ۹ برد، یک ۹ باخت و کسب ۲۷ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم مدرسه تکواندو دیندار با هدایت هوشیار دیندار، با ۸ پیروزی، ۲ باخت و کسب ۲۴امتیاز سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

تیم آکادمی نجفی با کسب ۱۹امتیاز چهارم شد، تیم شاهین گل ب  با ۱۵  امتیاز عنوان پنجم را کسب کرد و تیم ماهان بتن فرزانگان با کسب ۱۴ امتیاز  جایگاه ششم جدول رده بندی را از آن خود کرد.
تیم مدرسه شهید مددپور(۱۰ امتیاز)، آکادمی رعد پایتخت  (۹امتیاز)، آکادمی عزیزی (۵امتیاز)، شهیدان دومیرایی (۵امتیاز تفاضل منفی ۲۸ ) و کفش پانیک (۳ امتیاز) هفتم تا یازدهم جدول رده بندی  را به خود اختصاص دادند.

***نتایج هفته یازدهم این رقابت‌ها***

آکادمی نجفی  ۱۰  _ شاهین گل جنوب شرق  ب   صفر

شهیدان دومیرایی  صفر  _  کفش پانیک   ۱۰

شاهین گل جنوب شرق الف  ۸  _ مدرسه تکواندو شهید مددپور  ۲

فرمانیه  ۶  _ ماهان بتن فرزانگان  ۴

مدرسه تکواندو دیندار  ۶  _ آکادمی رعد پایتخت   ۴

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram