۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4983
  • 16 تیر 1394 - 10:34
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان تیم ملی تکواندوی نونهالان پسر برای وزن دهم

فراخوان تیم ملی تکواندوی نونهالان پسر برای وزن دهم

به جهت شناسایی و تقویت وزن دهم تیم ملی تکواندوی نونهالان پسر کشورمان، کادرفنی تیم ملی این رده سنی از بازیکنان مستعد دعوت بعمل می آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ تیم‌ملی تکواندوی نونهالان پسر ایران به جهت تقویت و شنایایی بازیکنان مستعد در وزن دهم برای حضور در اردوی تیم […]

به جهت شناسایی و تقویت وزن دهم تیم ملی تکواندوی نونهالان پسر کشورمان، کادرفنی تیم ملی این رده سنی از بازیکنان مستعد دعوت بعمل می آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

تیم‌ملی تکواندوی نونهالان پسر ایران به جهت تقویت و شنایایی بازیکنان مستعد در وزن دهم برای حضور در اردوی تیم ملی این رده سنی و شرکت در انتخابی تیم ملی تکواندو دعوت بعمل می‌آورد.

لذا متقاضیان و علاقمندان واجد شرایط می توانند در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۴ ساعت ۱۰ صبح با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب (خوابگاه نصرت) برای حضور در اردوی تیم ملی خود را به کادرفنی معرفی نمایند تا در اسرع وقت در انتخابی تیم ملی نونهالان برای حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان شرکت کنند.

– حداقل وزن بازیکنان می‌بایست ۶۳ کیلوگرم باشد.

– قد تکواندوکاران بالای ۱۸۰ سانتی‌متر باشد.

– دارای حکم کوکی وان، پاسپورت و گلوبال باشد.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده حسینعلی نعیمی (سرمربی) و وحید ناصری و حسینعلی اسدی (مربی) است. حمید باقی ن‍ژاد نیز بعنوان مدیر فنی در کنار تیم حضور دارد.

دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر “موجو” کره جنوبی برگزار می شود. تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان که در شهر “باکو” آذربایجان انجام شد، با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram