۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1714
  • 22 فروردین 1394 - 14:26
  • 418 بازدید
  • ارسال توسط :
عنوان نایب قهرمانی قاره کهن در تصاحب “زاد محمد “

عنوان نایب قهرمانی قاره کهن در تصاحب “زاد محمد “

در ادامه نخستین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، مژگان زادمحمد دختر ملی پوش پایتخت در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی اسیا را تصاحب کرد . به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛در ادامه نخستین روز از هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا […]

در ادامه نخستین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، مژگان زادمحمد دختر ملی پوش پایتخت در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی اسیا را تصاحب کرد .
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛در ادامه نخستین روز از هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از امروز (شنبه)، با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز شده است، مژگان زادمحمد سومین مدال کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
نماینده کشورمان در وزن ۴۶- کیلوگرم، در اولین گام حریفی از ویتنام را پیش رو داشت که نماینده این کشور در شیاپ چانگ حاضر نشد، در ادامه فیلیپین را ۵ بر یک برد و پس از آن با شکست تایلند در راند طلایی راهی مرحله فینال شد.
زادمحمد در مرحله پایانی و برای کسب مدال طلا؛ کره جنوبی را پیش رو داشت اما در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و گردن آویز نقره را بدست آورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram