۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 24518
  • 30 اردیبهشت 1396 - 11:36
  • 296 بازدید
  • ارسال توسط :
عنوان نایب قهرمانی بازیهای کشورهای اسلامی درتصاحب”میر حسینی”

عنوان نایب قهرمانی بازیهای کشورهای اسلامی درتصاحب”میر حسینی”

ملیکا میرحسینی دختر شایسته استان تهران،عنوان نایب قهرمانی چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛چهارمین دوره بازِی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور ۱۶۶ تکواندوکار از ۲۳ کشور در سالن ورزشی “باکو” آذربایجان برگزارشد که در پایان این رقابتها،ملیکا میر حسینی دختر توانمند شایسته تهران توانست نشان […]

ملیکا میرحسینی دختر شایسته استان تهران،عنوان نایب قهرمانی چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛چهارمین دوره بازِی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور ۱۶۶ تکواندوکار از ۲۳ کشور در سالن ورزشی “باکو” آذربایجان برگزارشد که در پایان این رقابتها،ملیکا میر حسینی دختر توانمند شایسته تهران توانست نشان نقره این رقابتها را بدست آورد.

میر حسینی در نخستین گام با «چایمائی کریم» از مراکش مبارزه کرد و در راند طلایی این تکواندوکار را از پیش رو برداشت. سپس به مصاف «کانسل دنیز» قزاقستانی رفت و با نتیجه ۷ بر ۵ پیروز شد و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

ملیکا در فینال رو در روی «سوده بولوت» تکواندوکار ترک (دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا ۲۰۱۴۷ و ۲۰۱۳) قرار گرفت و با واگذاری نتیجه (۱۱ بر ۴) به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram