۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4859
  • 09 تیر 1394 - 9:54
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :
“عمیدی و ذوالقدری” ،دو مسافر تهرانی تورنمنت کره جنوبی

“عمیدی و ذوالقدری” ،دو مسافر تهرانی تورنمنت کره جنوبی

با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، ترکیب تیم‌ملی ایران برای شرکت در تورنمنت آزاد کره‌جنوبی اعلام شد و دو هوگوپوش پایتخت نشین در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، از روز چهارشنبه (۳۱ تیرماه) به مدت ۶ روز در شهر “چونچئون” کره […]

با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، ترکیب تیم‌ملی ایران برای شرکت در تورنمنت آزاد کره‌جنوبی اعلام شد و دو هوگوپوش پایتخت نشین در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، از روز چهارشنبه (۳۱ تیرماه) به مدت ۶ روز در شهر “چونچئون” کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها با ۱۱ هوگوپوش یکشنبه (۲۸ تیرماه) عازم این کشور می‌شود.
با اعلام بی‍ژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، ترکیب تیم ایران در این رقابت‌ها اعلام شد و بر همین اساس، “فرزاد ذوالقدری در وزن چهارم و امید عمیدی در وزن هفتم “،دو هوگوپوش شایسته تهرانی اعزامی به این رقابتها خواهند بود .
لازم به ذکراست تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارنده مدال طلا ۲۰ امتیاز، مدال نقره ۱۲ امتیاز و مدال برنز ۷٫۲ امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو ۲۰۱۶، بدست خواهند آورد.
گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) می باشد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram