۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 5267
  • 01 مرداد 1394 - 10:33
  • 294 بازدید
  • ارسال توسط :
عمیدی تکواندو کار شایسته پایتخت در جایگاه  نایب قهرمانی مسابقات آزاد کره جنوبی ایستاد

عمیدی تکواندو کار شایسته پایتخت در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات آزاد کره جنوبی ایستاد

امید عمیدی تکواندو کار شایسته و توانمند استان تهران ، پس از ۴ پیروزی مقابل نمایندگان کره جنوبی و قبول شکست برابر تکواندوکار کشور ازبکستان به مدال نقره تورنمنت آزاد کره جنوبی دست یافت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با رقابتهای تکواندوکاران […]

امید عمیدی تکواندو کار شایسته و توانمند استان تهران ، پس از ۴ پیروزی مقابل نمایندگان کره جنوبی و قبول شکست برابر تکواندوکار کشور ازبکستان به مدال نقره تورنمنت آزاد کره جنوبی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با رقابتهای تکواندوکاران اوزان ۵۴- و ۸۷- کیلوگرم مردان در شهر “چونچئون” کره جنوبی در حال برگزاری است و امید عمیدی با کسب ۴ پیروزی و یک شکست؛ نایب قهرمانِ وزن هفتم شد.
تکواندوکار شایسته کشورمان برای کسب مدال نقره این مسابقات پس از اینکه اولین حریف او یعنی نماینده کره جنوبی در شیاپ چانگ حاضر نشد، در ادامه ۳ پیروزی ارزشمند (راند طلایی، ۹ بر یک و ۱۵ بر ۳) مقابل تکواندوکاران کشور میزبانی بدست آورد و راهی فینال شد.
عمیدی در مرحله نهایی، علی رغم شایستگی ۹ بر ۵ نتیجه را به “جسور بایکازوف” ازبکستانی، نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۵، قهرمان آسیا و بازیهای آسیایی در سال ۲۰۱۴ و نفر اول رنکینگ المپیکی وزن چهارم، واگذار کرد و به مدال نقره این رقابتها دست یافت.
هوگوپوش شایسته پایتخت با کسب این مدال ارزشمند، ۱۲ امتیاز به رنکینگ المپیکی خود اضافه کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram