۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » ارشیو کل اخبار » تازه های خبر » گفتگو
  • شناسه : 4832
  • 07 تیر 1394 - 10:58
  • 380 بازدید
  • ارسال توسط :
عميدي: ناکامی روسیه را در یونیورسیاد جبران می‌کنم

عميدي: ناکامی روسیه را در یونیورسیاد جبران می‌کنم

به  گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، ملی پوش تیم دانشجویان ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی دانشجویان ایران (ایسنا) ،در خصوص مسابقات دانشجویان جهان که پیش رو دارد گفت: تمریناتمان به خوبی سپری می شود. تمریناتمان در روزهای ابتدایی بسیار سنگین و پر فشار بود اما روز به روز که به مسابقات […]

به  گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، ملی پوش تیم دانشجویان ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی دانشجویان ایران (ایسنا) ،در خصوص مسابقات دانشجویان جهان که پیش رو دارد گفت: تمریناتمان به خوبی سپری می شود. تمریناتمان در روزهای ابتدایی بسیار سنگین و پر فشار بود اما روز به روز که به مسابقات نزدیک می شویم تمرین ها سبک تر دنبال می شود. بعد از اعزام به مسابقات حدود یک هفته نیز در کره تمرین خواهیم داشت. خلیفه سرمربی تیم بسیار با دانش و با تجربه است و برای چندمین قهرمانی پیاپی تکواندو در یونیورسیاد تلاش می کند.
عمیدی که نفر 37 وزن چهارم المپیک است، تصریح کرد: برای کسب طلا به مسابقات یونیورسیاد می روم. تا امتیاز این مسابقه ها را در سبد امتیازات المپیکی خود ذخیره کنم. بعد از یونیورسیاد به تصمیم کادر فنی تیم ملی تکواندو تا مسابقات اوپن کره در این کشور می مانم تا بتوانم در این مسابقات نیز شرکت کنم. با کسب امتیاز کامل هر دو مسابقه یونیورسیاد و اوپن کره رنکینگم رشد چشمگیری می کند تا برای کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو امیدوار باشم.
ملی پوش تکواندو که یکی از نمایندگان ایران در مسابقات جهانی روسیه بود و در مراحل نخست از گردونه رقابت ها خارج شد، عنوان کرد: جو مسابقات جهانی همیشه سنگین است. من شرایط این رقابت ها را پیش از این هم در مسابقات جهانی 2013 تجربه کرده بودم. من در وزن هفتم مسابقات جهانی روسیه مبارزه کردم. در روسیه به دلیلی سرماخوردگی شدیدی که داشتم نتوانستم آن طور که باید مبارزه کنم. وخامت حال من به حدی بود که بعد از بازگشت به ایران دو روز در بیمارستان بستری شدم تا سلامتی خود را به طور کامل بدست آوردم. اگر شرایطم این طور نبود مطمئنا نتیجه بهتری در جهانی کسب می کردم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی را فراموش کرده ام و چشم به آینده دارم. نمی گذارم تا فرصت های بعد هم از دستم برود. می خواهم ناکامی در روسیه را با طلا یونیورسیاد جبران کنم. برای کسب امتیاز در راه المپیک فرصت زیاد است. تمام تمرکزم را روی 4 مرحله گرند پریكس گذاشته ام تا نمایش خوبی داشته باشم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram