۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4564
  • 27 خرداد 1394 - 10:28
  • 557 بازدید
  • ارسال توسط :
علیرضا صیاد، دبیرفدراسیون تکواندو: نگاه ویژه به نونهالان دفاع از کسوت قهرمانی جهان است

علیرضا صیاد، دبیرفدراسیون تکواندو: نگاه ویژه به نونهالان دفاع از کسوت قهرمانی جهان است

دبیر فدراسیون تکواندو کشور گفت: نگاه ویژه به ورزش تکواندو نونهالان دفاع از کسوت قهرمانی جهان در این رشته است به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛علیرضا صیاد عصر دوشنبه درحاشیه مسابقات تکواندو نونهالان کشور در سالن ورزشی ولایت بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نونهالان کشور درمسابقات ورزشی اینچئون […]

دبیر فدراسیون تکواندو کشور گفت: نگاه ویژه به ورزش تکواندو نونهالان دفاع از کسوت قهرمانی جهان در این رشته است

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛علیرضا صیاد عصر دوشنبه درحاشیه مسابقات تکواندو نونهالان کشور در سالن ورزشی ولایت بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نونهالان کشور درمسابقات ورزشی اینچئون قهرمانی آسیا را یدک کشیدند و برآینده مسابقات تکواندو نونهالان در بروجرد مدافع کسوت قهرمانی دوباره است.

وی افزود: مسابقات تکواندو نونهالان کشور در بروجرد در سطح بسیار بالایی با حضور ۲۸۴ بازیکن و ۱۴۲ کادر فنی، و سرپرست و مربی در حال برگزاری است و ۳۲ نفر از داوران برجسته تکواندو کشور کار قضاوت این دوره از بازیها را برعهده دارند. وی اضافه کرد: فدارسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با نگاه ویژه به زیرساختهای تکواندو کشور آینده خوبی را برای این رشته ورزشی که در ایران از جمله رشته های المپیکی می باشد دارد. صیاد با اشاره به اینکه مسابقات تکواندو نونهالان در دو استان کشور هم اکنون در حال برگزاری می باشد گفت: مسابقات تکواندو نونهالان پسر در بروجرد و نونهالان دختر در سمنان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان به علت میزبانی مسابقات تکواندو دارای دو تیم بروجرد و لرستان دراین دوره می باشد افزود: استان لرستان در ورزش تکواندو در کشور حرفی برای گفتن دارد و حائز مدال هایی در کشور می باشد.

دبیر فدراسیون تکواندو کشور گفت: ورزش تکواندو در بدنه افکار عمومی جامعه ورزشی کشور نشسته است و در سال جاری عنوان قهرمانی جهان در روسیه نگاه همه دنیا را به تکواندو ایران متفاوت ساخت و این موضوع رسالت سنگینی را بر دوش مسوولان ورزش فدارسیون گذاشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram