۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 2313
  • 06 اردیبهشت 1394 - 13:05
  • 514 بازدید
  • ارسال توسط :
طی حکمی از سوی سیدمحمد پولادگر؛سرپرست خزانه داری فدراسیون تکواندو منصوب شد

طی حکمی از سوی سیدمحمد پولادگر؛سرپرست خزانه داری فدراسیون تکواندو منصوب شد

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، طی حکمی مسعود لشگری را بعنوان سرپرست خزانه داری منصوب کرد. به گزارش هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ، طی حکمی از سوی سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، مسعود لشگری که پیشینه حضور در سازمان لیگ تکواندو به عنوان دبیر و مسئول […]

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، طی حکمی مسعود لشگری را بعنوان سرپرست خزانه داری منصوب کرد.
به گزارش هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ، طی حکمی از سوی سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، مسعود لشگری که پیشینه حضور در سازمان لیگ تکواندو به عنوان دبیر و مسئول مالی، سرپرست و مربی تیم تکواندو قوامین ناجا و همچنین معاون اداری و مالی ستاد حمل و نقل سوخت کشور را داشته است، بعنوان سرپرست خزانه داری فدراسیون تکواندو منصوب شد.
در متن این حکم آمده است:
باعنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند شما در مدیریت و برنامه ریزی امور مالی بدینوسیله و بموجب این حکم بعنوان “سرپرست خزانه داری فدراسیون” منصوب می‌گردید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت و پشتکاری که بحمدالله از آن برخوردارید، در به ثمررساندن این ماموریت خطیر موفق باشید.
توفیق روزافزون شما را در این مسئولیت مهم از درگاه ایزدمنان آرزومندم.
لازم به ذکر است؛ پیش از این “اردشیر پورباقری” به مدت ۱۱ سال عهده دار این سمت بود، که روز گذشته و طی مراسمی با حضور مسئولین و کارمندان فدراسیون تکواندو از زحمات چندین ساله ایشان تقدیر و تجلیل بعمل آمد
ardeshir-pouladgar.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram