۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » ارشیو کل اخبار » سلامت همگانی
  • شناسه : 9908
  • 28 دی 1394 - 15:13
  • 438 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح شکوفایی تکواندو در مدارس تهران آغاز شد

طرح شکوفایی تکواندو در مدارس تهران آغاز شد

  طرح توسعه همگانی تکواندو در سطح مدارس استان تهران  تحت عنوان شکوفایی تکواندو  به منظور بسط و گسترش این ورزش در سطح استان آغاز شد . به گزارش  روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ کمیته همگانی هیات تکواندو  استان تهران در راستای  شناسایی ورزش تکواندو در میان والدین و دانش اموزان در تمامی […]

 

طرح توسعه همگانی تکواندو در سطح مدارس استان تهران  تحت عنوان شکوفایی تکواندو  به منظور بسط و گسترش این ورزش در سطح استان آغاز شد .

به گزارش  روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

کمیته همگانی هیات تکواندو  استان تهران در راستای  شناسایی ورزش تکواندو در میان والدین و دانش اموزان در تمامی مقاطع با حضور در مدارس شهر تهران و اجرایی برنامه صبحگاهی توسط تکواندو کاران  و اجرایی فرم های این رشته رزمی  به منظور گسترش توسعه همگانی  این رشته المپیکی  در سطح استان  اقدام نمودند .

در نخستین گام مهدی احمدی  مسئول کمیته همگانی هیات تکواندو استان تهران به همراه علی کریمی صابر دبیر این کمیته  با حضور در مدرسه منطقه ۱۱ و با  کمک از تکواندو کاران ، در میان دانش آموزان ورزش  صبحگاهی را برگزار نمودند .

لازم به ذکر است براساس برنامه ریزی صورت گرفته به مناسبت گرامیداشت دهه مبار ک فجر ،این طرح در مدارس شهرستان شهر یار و اندیشه نیز برگزار می گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram