۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار مهم » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 21108
  • 15 آذر 1395 - 10:22
  • 456 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراهیم صفری: رقابت‌ها سطح بالایی داشت

ابراهیم صفری: رقابت‌ها سطح بالایی داشت

نایب قهرمان مسابقات جهانی نوجوانان گفت: مسابقاتی با سطح فنی بالا را پشت سر گذاشتیم و تمامی حریفانی که حضور داشتند قدرتمند بودند. ابراهیم صفری هوگوپوش وزن ۵۱- کیلوگرم استان تهران که در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان موفق به کسب مدال نقره شد در رابطه با سطح مسابقات جهانی  گفت: مبارزات سطح بسیار بالایی داشت، […]

نایب قهرمان مسابقات جهانی نوجوانان گفت: مسابقاتی با سطح فنی بالا را پشت سر گذاشتیم و تمامی حریفانی که حضور داشتند قدرتمند بودند.

ابراهیم صفری هوگوپوش وزن ۵۱- کیلوگرم استان تهران که در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان موفق به کسب مدال نقره شد در رابطه با سطح مسابقات جهانی  گفت: مبارزات سطح بسیار بالایی داشت، همه کشورها تلاش خود را کرده بودند تا بتوانند مدال کسب کنند. فکرش را نمی‌کردیم اما تمامی کشورها قدرتمند ظاهر شده بودند.
صفری در ادامه تصریح کرد: رقابت‌های سنگینی را پشت سر گذاشتم و آمریکا و چین تایپه از حریفان مهم من بودند، خدا را شکر با اختلاف امتیاز زیاد توانستم آنها را از پیش رو بردارم اما متاسفانه راند آخر و در ثانیه‌های پایانی با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به نماینده کره‌جنوبی واگذار کردم.
وی با اشاره به مبارزاتش افزود: سعی می‌کردم از ضربات سر و چرخشی در این مبارزات استفاده کنم و با همین تکنیک نیز اختلاف امتیازم با حریفان را زیاد می‌کردم.
نایب قهرمان کشورمان در پایان خاطرنشان ساخت: هدف اولم مسابقات آسیایی است و انشاا… پس از آن با موفقیت در رقابت‌های پیش رو خودم را به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک‌تر می‌کنم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram