۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 9207
  • 05 دی 1394 - 11:39
  • 450 بازدید
  • ارسال توسط :
صدرنشینی فرمانیه  در پایان هفته ششم از دور برگشت  لیگ برتر خردسالان

صدرنشینی فرمانیه در پایان هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر خردسالان

هفته پنجم و ششم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر خردسالان پسر استان تهران با برگزاری 8 دیدار در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد و تیم فرمانیه صدر جدول رده بندی  را  حفظ کرد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ دیدارهای هفته پنجم و ششم از دور برگشت دومین دوره رقابتهای […]

هفته پنجم و ششم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر خردسالان پسر استان تهران با برگزاری 8 دیدار در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد و تیم فرمانیه صدر جدول رده بندی  را  حفظ کرد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

دیدارهای هفته پنجم و ششم از دور برگشت دومین دوره رقابتهای لیگ برتر خردسالان پسر استان تهران  تحت عنوان جام غنچه ها،به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته وحدت با حضور 8 تیم همزمان با رقابتهای لیگ نوجوانان   روز گذشته جمعه  چهارم دی ماه در خانه تکواندو پایتخت انجام شد .

در پایان هفته ششم از دور برگشت این رقابتها،تیم تکواندو فرمانیه با 11برد و یک تساوی و کسب 34 امتیاز صدرنشین باقی ماند،شیر آلات شایان پاکدشت با  کسب 10 برد و یک تساوی  و کسب 31 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد،انصار چهاردانگه  با 8 برد و 4 باخت و کسب  24 امتیاز سوم شد ،مدرسته تکواندو دیندار با کسب 19 امتیاز ،پولاد با 12 امتیاز،آکادمی مبارزان ارس  با 12 امتیاز ،شکوفه های شمالشرق با کسب 9 امتیاز و  پدیده پلاست طبرستان با یک امتیاز به ترتیب رتبه های چهارم الی هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

بهترین های این رقابتها:

فنی ترین تیم :انصار چهاردانگه

بهترین کوچ:فرهاد نصر الهی

بهترین سرپرست :حسن عسگری  از پولاد

تیم اخلاق :پدیده پلاست طبرستان

بهترین بازیکن :سهیل پنداشته  از فرمانیه

در هفته پنجم  از دور برگشت ،شیر آلات شایان پاکدشت  نه بر یک از سد پدیده پلاست طبرستان گذشت ،مدرسه تکواندو دیندار  3  بر 7 مغلوب انصار چهار دانگه شد،فرمانیه 7 بر 3 از سد پولاد گذشت و آکادمی مبارزان ارس 6 بر 4 شکوفه های شمالشرق را شکست داد .

در هفته ششم نیز ،مدرسه تکواندو دیندار و پدیده پلاست طبرستان به تساوی 5 بر5 رسیدند ،شکوفه های شمالشرق 4 بر 6 مغلوب انصار چهاردانگه شد ،پولاد 7 بر 2 از سد آکادمی مبارزان ارس گذشت و فرمانیه و شیر الات شایان پاکدشت به تساوی 5 بر 5 رضایت دادند .

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram