۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8468
  • 06 آذر 1394 - 9:43
  • 177 بازدید
  • ارسال توسط :
صبح امروز و  در سالن غدیر جدال ۲۰۳ تکواندوکار بانو کشور آغاز شد

صبح امروز و در سالن غدیر جدال ۲۰۳ تکواندوکار بانو کشور آغاز شد

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان از صبح امروز(جمعه ) به میزبانی هیات تکواندو اتهران و در سالن غدیر آغاز شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛، بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگساالان بانوان ( جام سفیر کره ) با حضور۲۰۳ هوگوپوش در قالب ۳۳تیم و از ۳۲ […]

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان از صبح امروز(جمعه ) به میزبانی هیات تکواندو اتهران و در سالن غدیر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛،
بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگساالان بانوان ( جام سفیر کره ) با حضور۲۰۳ هوگوپوش در قالب ۳۳تیم و از ۳۲ استان کشور به میزبانی هیات تکواندو استان تهران در سالن غدیر آغاز شد.

دراین رقابتها استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل ،اصفهان، البرز، ایلام، تهران الف ،تهران ب ، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ،خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان،همدان، یزد، کردستان، کرمان، کرمانشاه ، کهیکلویه و بویر احمد و کیش شرکت کرده اند.
امروز (جمعه ) مسابقات اوزان فرد (۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم) و فردا( شنبه ) مسابقات اوزان زوج (۴۹-، ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم) پیگیری می‌شود.

سال گذشته و در نوزدهمین دوره در این رقابتها تیم تهران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره، یک برنز و ۶۵ امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.
البرز با کسب دو مدال طلا، ۱ نقره ، یک برنز و ۴۸ امتیاز نایب قهرمان شد، تیم کردستان با کسب دو مدال طلا و ۳۲ امتیاز خوش درخشید و به عنوان سومی رسید و گیلان با کسب یک مدال طلا، یک برنز و ۲۹ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram