۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 808
  • 15 اسفند 1388 - 2:06
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :

شهرداری اندیشه قهرمان لیگ تکواندو پایتخت شد

  پرونده چهارمین دوره لیگ نونهالان باشگاههای تهران روز جمعه 14 اسفند ماه با قهرمانی تیم شهرداری اندیشه و نائب قهرمانی تیم مجتمع جوانه در خانه تکواندو پایتخت بسته شد.         به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته های پایانی و مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور جمشید سهرابی […]

 

پرونده چهارمین دوره لیگ نونهالان باشگاههای تهران روز جمعه 14 اسفند ماه با قهرمانی تیم شهرداری اندیشه و نائب قهرمانی تیم مجتمع جوانه در خانه تکواندو پایتخت بسته شد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : هفته های پایانی و مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو ، مدیران اجرایی لیگ تکواندو و مربیان و سرپرستان تیم های حاضر در لیگ صورت پذیرفت.

در هفته پنجم ابتدا در بازی اول تیم مجتمع جوانه 6 بر 4 سرعت فیلتر را مغلوب کرد ، در دیدار دوم هیئت شهر قدس 9 بر یک فراز دماوند را شکست داد ، شهرداری اندیشه ده بر صفر تیم ستارگان جنوب شرق را برد و در آخرین دیدار از هفته پنجم نتیجه بازی بین دو تیم هیئت گلستان و هیئت اسلامشهر به تساوی 5 بر 5 رسید.

در هفته ششم تیم شهرداری اندیشه با نتیجه 6 بر 4 با مجتمع جوانه به برتری دست یافت ، سرعت فیلتر 7 بر 3 هیئت اسلامشهر را شکست داد ، تکواندوکاران تیم فراز دماوند ده بر صفر با جنوب شرق پیروز میدان شدند و هیئت شهر قدس وهیئت گلستان به تساوی 5 بر 5 رضایت دادند.

در هفته هفتم هیئت گلستان ده بر صفر جنوب شرق را برد ، مجتمع جوانه 8 بر 2 فراز دماوند را شکست داد ، نتیجه بازی بین دو تیم هیئت شهر قدس و هیئت اسلامشهر به تساوی 5 بر 5 رسید و در آخرین دیدار هوگوپوشان تیم شهرداری اندیشه 7 بر 3 تیم سرعت فیلتر را روانه خانه کرد.

در این راستا تیم شهرداری اندیشه با 21 امتیاز و مربیگری هوشیار دیندار بر سکوی قهرمانی ایستاد ، تیم مجتمع جوانه با 18 امتیاز و مربیگری حسینعلی نعیمی نایب قهرمان شد ، سرعت فیلتر با 15 امتیاز و مربیگری عبدا… سیرجانی سوم شد و کاپ اخلاق هم به تیم فراز دماوند رسید.

در پایان از سوی کمیته برگزاری عنوان فنی ترین تیم به شهرداری اندیشه داده شد ، علی شیرزاد از هیئت گلستان در جایگاه بهترین سرپرست ایستاد ، هوشیار دیندار بهترین کوچ شد ، عنوان بهترین قضاوت کننده به محمد هداوند حیدری رسید ، محمد حسینی نیا از تیم شهرداری اندیشه فنی ترین بازیکن معرفی گردید ، عنوان ستاره مسابقات به مهدی خمیس آبادی داده شد و بهترین بازیکنان علی خالقی و حسین حیدری شدند.

ضمناً مسئولیت لیگهای تکواندو استان تهران بر عهده احمد خمیس آبادی میباشد.

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram